PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy o ekonami na NBPotal ????? › Re: kursy o ekonami na NBPotal ?????
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kursy o ekonami na NBPotal ?????
    Date: Thu, 22 Dec 2005 20:44:00 +0100

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:doescu$797$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie znam zawartosci podrecznikow i jestem pewien ze wiedza z tych kursow
    > jest podsawowa, jednak dla kogos kto umie wyliczyc procenty moze to byc
    > wstep do zapoznania i zrozumienia tej dziedziny.
    > No to oczywiste i mam nadzieje ze zaden absolwent ekonomi nie zajmuje sie
    > ukonczeniem takiego kursu. Myslalem o innych profesjach. Mialem na mysli
    > dla przykladu informatycy.
    > Po prostu zrobilem sobie taki kursik z ciekawosci i zastanaiwam sie czy
    > warto wspomniec o tym pracodawcy, czy moze lepiej zostawic to dla siebie.

    Zostaw dla siebie. Ewentualnie wpisz w CV "znajomosc podstaw
    makro/mikroekonomii", a zapytany o to wyjasnij, ze sie interesujesz i
    samodzielnie uczysz i wymien kurs NBP jako przyklad czy jedna z rzeczy
    (obok. np. lektury prasy ekonomicznej). I ze chetnie porozmawiasz o wplywie
    stop procentowych na gospodarke :). Kursy NBP sa na tak podstawowym
    poziomie, ze chwalac sie nimi ryzykujesz wyjscie na kogos, dla kogo ten
    material byl trudny i na tyle znaczacy, ze warto go umieszczac w CV.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com