PracaGrupypl.praca.dyskusje › krutkie spodenki...

  • 1. Data: 2008-08-22 14:13:43
    Temat: krutkie spodenki...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy istnieje w polskim prawie pracy jakiś zapis na
    temat krótkich spodenek? ponoć nie można chodzić w
    spodenkach odsłaniających kolano... czy Ktoś coś
    słyszał?

  • 2. Data: 2008-08-22 14:18:24
    Temat: Re: krutkie spodenki...
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > czy istnieje w polskim prawie pracy jakiś zapis na temat krótkich
    > spodenek? ponoć nie można chodzić w spodenkach odsłaniających kolano...
    > czy Ktoś coś słyszał?

    ;) to chyba piatkowo :D

    Jest cos takiego jak dresscode - ale to najwyzej w regulaminie danej
    firmy. Ew moze w budzetowce cos byc takiego - ale np budowlaniec to moze
    i w slipkach pracowac jesli chce (zakladam ze zleceniodawca (lub
    pracodawca) nie ma nic przeciwko oraz ze nie jest to nagosc)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-08-22 14:50:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > czy istnieje w polskim prawie pracy jakiś zapis na
    > temat krótkich spodenek? ponoć nie można chodzić w
    > spodenkach odsłaniających kolano... czy Ktoś coś
    > słyszał?

    Tylko w służnach specjalnych bo wtedy lufę widać ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 4. Data: 2008-08-22 15:04:31
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    januszek napisal(a):

    > Tylko w służnach specjalnych bo wtedy lufę widać ;)

    i kałasza... ;-)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2008-08-22 15:19:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zbylut napisał(a):

    > i kałasza... ;-)

    Jak u radzieckich stewardes ;PPP

    j.

  • 6. Data: 2008-08-22 16:41:59
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 22 Aug 2008 16:18:24 +0200, Maverick
    <k...@N...pl> zakodowal:

    >Jest cos takiego jak dresscode - ale to najwyzej w regulaminie danej
    >firmy.

    Widziałeś gdzieś taki wpis w regulaminie?
    Lata temu obiegł internet dokument (autentyk) AFAIR Ernstów w tym
    temacie - ale firma się wyparła (i w oficjalnych dokumentach tego nie
    było).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2008-08-22 18:04:22
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w slipkach pracowac jesli chce (zakladam ze zleceniodawca (lub pracodawca)
    > nie ma nic przeciwko oraz ze nie jest to nagosc)

    No nie jestem pewien do konca, czy taka swoboda jest w budowlance, bo sa
    pewne przepisy bhp ktore reguluja wyglad stroju robocznego (ochronnego) w
    takich zawodach. Jesli zdarzy sie wypadek w pracy, inspektor sprawdza czy
    pracownik mial odpowiednie ubranie robocze.

  • 8. Data: 2008-08-23 08:27:07
    Od: "aga" <b...@o...pl>

    > czy istnieje w polskim prawie pracy jakiś zapis na temat krótkich
    > spodenek? ponoć nie można chodzić w spodenkach odsłaniających kolano...
    > czy Ktoś coś słyszał?

    a jaki masz zapis w wewnetrznych dokumentach firmy dotyczacych ubioru
    sluzbowego?

  • 9. Data: 2008-08-23 12:11:38
    Od: "nautAInter" <n...@i...net>

    Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (ochronnego) w takich zawodach. Jesli zdarzy sie wypadek w pracy,
    > inspektor sprawdza czy pracownik mial odpowiednie ubranie robocze.

    Z reguły budowlańcy paradują z gołą klatą, aż szkoda że nie ma pań
    budowniczych ;)

  • 10. Data: 2008-08-24 15:40:38
    Od: "Paweł\(Suw\)" <1...@v...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:g8mhit$ck3$1@news.onet.pl...
    > czy istnieje w polskim prawie pracy jakiś zapis na temat krótkich
    > spodenek? ponoć nie można chodzić w spodenkach odsłaniających kolano...
    > czy Ktoś coś słyszał?
    >=======
    U nas do kościoła nie wolno w krótkich.

    www.entpik.sklep.webpark.pl