PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty badania do pracy przed podpisaniem umowy??? › Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    Date: Thu, 13 Apr 2006 07:47:41 +0200

    > Więc tym bardziej - jeśli sam wyznaczasz lekarza - to Ty zobowiązany
    > jesteś
    > pokryć koszty.

    Taaaaaa zgodnie z Twoją argumentacją jeśli nie wyznaczę ja swojej jednostki
    medycyny pracy .... to pracownik pójdzie do Ośrodka Badań Kosmicznych i
    Medycyny kosmicznej, gdzie badania podstawowe kosztują 2.500 zł i też będę
    zwracał mu .... ooo bez jaaaaaj :)))))

    > Zresztą to zasadniczo nie ma znaczenia. KP dość jasno określa Twoje (jako
    > pracodawcy) obowiązki w tej kwestii.

    Ale kurna nie wzbraniam się przed zapłatą za badania pracowników ... kodeks
    pracy jednoznacznie ustala stosunek pomiędzy pracownikiem .... a pracodawcą
    ....CZY TO JASNE ???????
    Osoba ubiegająca się o pracę nie ma tam żadnych praw i zasad :))))

    > Dokładnie tak samo można się powiesić po okresie próbnym owych 200
    > kandydatów, z którego żaden nie nadaje się do przedłużenia z nim umowy.
    > Tracisz kupę forsy na ich wynagrodzenia, na pokrycie strat, jakie
    > przynieśli, a kompletnie nic nie zyskujesz :)

    To nie jest to samo ... ta osoba jest już związana ze mną umową ,..... a
    osoba nowoprzyjmowana nNIEEEE ... kurnaaa nieeeee :)))) i nic mnie z nią nie
    wiąże.

    > Przecież ośrodek lekarski wystawia Ci normalną fakturę za usługę ("badanie
    > pracownicze - wstępne/kontrolne/okresowe"), którą zwyczajnie wrzucasz w
    > koszty. Nie ma w tym żadnych czarów-marów.
    > Skoro KP określa obowiązek opłacenia przez pracodawcę takich badań, to
    > logiczne jest, że można je wrzucić w KUP. W jaki inny sposób pracodawca
    > miałby pokryć te koszty?

    Pracodawca pokrywa koszty badań pracowników !!!!!!!!!! JASNEEEEEE ?????
    PRACOWNIK TO TAKIE CUŚ, KTÓRE MA PODPISANA UMOWĘ O PRACĘ Z PRACODAWCĄ
    !!!!!!!!!

    OSOBA UBIEGAJĄCA SIĘ O PRACĘ ...... TO PAN PIKUŚ

    > A jaki związek z przychodem ma kupiony na firmę samochód, który drugiego
    > dnia po zakupie zostaje zmiażdżony w drobny mak w karambolu drogowym? :)
    > Żaden - nawet nie zdążył na siebie zarobić. A mimo to spokojnie możesz
    > wrzucić fakturę w KUP. Masz do tego pełne prawo. Dokładnie tak samo jest z
    > badaniami przyszłego pracownika.

    po pierwsze d00pa d00pa jeśli wartość poniżej 3.500 to tak .. ale powyżej dd
    po drugie ... tym się różni mój środek trwały od osoby ubiegającej się o
    pracę .... że ze środkiem trwałymn jestem związany prawnie ... a osoba
    ubiegająca się o pracę nooooo wiadomo :)))))

    pozdrawiam
    fart