PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty badania do pracy przed podpisaniem umowy??? › Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
  • Data: 2006-04-13 05:37:57
    Temat: Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie szkodzi, zapłacisz bez udzielania zgody.
    > Po pierwsze ustawa jest aktem wyższego rzędu niż rozporządzenie.
    > Po drugie nie ma sprzeczności między przywoływanymi aktami. Jest
    > oczywiste,
    > że masz prawo żądać od przyszłego pracownika orzeczenia lekarskiego, za
    > które zapłaciłeś na mocy zapisu KP.

    Ale nie chcesz zrozumieć, że mnie z NOWOPRZYJMOWANĄ osobą nic nie łączy
    Przychodzi "dyzio" do mnie i mówi ..... chce u "jaśniepana" pracować ....
    Najpierw pytam ... a czy znasz tabliczkę marzenia ????
    A co kuuurnaaaa ??????? może i o kwalifikacje też mam nie pytać ????
    potem pytam ... czy ma kwalifikacje do wykonywania danej pracy ..... i czy
    są one poświadczone przez lekarza ... przecież w ciemno nie będę rozpoczynał
    procedur przyjmowania pracownika .... jak mi przyniesię zaświadczenia m.in.
    od mojego lekarza to go przyjmę ... jak nie ... WYYPAD :))))))))

    > Uważam, że powinieneś się cieszyć, że on
    > nie zgłosił się do Ciebie tylko po to, aby zrobić sobie badania, a
    > następnie
    > z wynikami sobie poszedł. ;)

    No właśnie ........... to jest sposób na bezpłatne badania lekarskie
    :))))))))))))))
    i bezpłatną służbę zdrowia :)))))))

    > Po trzecie pracodawca nie może zatrudnić na danym stanowisku pracownika
    > bez
    > sprawdzenia czy on może tę pracę wykonywać, w tym zakresie predyspozycji
    > zdrowotnych. Sankcje za naruszenie przepisu obciążają pracodawcę, zatem to
    > on musi zadbać (i ponieść koszty) badań.

    Nie będę i nie muszę ponosić kosztów badań wstępnych osób nowoprzyjmowanych
    ..... za pracowników natomiast płacę .. :)))))

    kuuurdaaaa :)))

    pozdrawiam
    fart