PracaGrupypl.praca.dyskusjekorporacyjne zwyczaje... › Re: korporacyjne zwyczaje...
    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: korporacyjne zwyczaje...
    Date: Thu, 18 Aug 2011 15:01:59 +0200

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:1ezzvky64ah05$.o49aya2y9hx4.dlg@40tude.net...

    > O w mordę....ku...a, ale ci sadzi stary :)))))
    > Co za ścierwo paliłeś przed napisaniem tych bredni???
    > Czym prędzej zmień dostawcę, bo aktualny dostarcza ci trefny towar.
    > Co za ^%$^%%*&^&^%%

    O co Ci chodzi. Nie czytałeś nigdy co jest zapisane w umowie o pracę? Jest
    jeszcze KP ale to nie zmienia faktu że w ramach stosunku pracy oddajesz się
    na czas trwania pracyw czyjeś władanie. Oddajesz swoje umiejętności, czas,
    zdolności, siły - swoją osobę. W zamian otrzymujesz wynagrodzenie.
    Co w tym jest dla Ciebie niejasnego?
    Odkryję specjalnie dla Ciebie takie pojęcie: "zasoby ludzkie". Słyszałeś? Ja
    tego nie wymyśliłem, ale staram się nazywać rzeczy po imieniu. Ostatnio
    modny jest nawet leasing pracowniczy, czyli wynajmowanie pracowników jednej
    osobie przez inną. Nie różni się to specjalnie od wynajęcia samochodu,
    młotka czy pokoju.
    Nadal tego nie widzisz czy tylko bunt przesłania Ci oczy ?
    --
    Jackare