PracaGrupypl.praca.dyskusjekorporacyjne zwyczaje... › Re: korporacyjne zwyczaje...
  • Data: 2011-09-22 16:43:12
    Temat: Re: korporacyjne zwyczaje...
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:

    > A co jest zlego w tej postawie (oprocz brzydkiego slownictwa)? Mnie
    > odpowiada, jak mi sie nie podoba to sp..
    > Kazdy pracujacy powinien miec taka mozliwosc.

    To chyba zależy od tego, co Ci się nie podoba. Nie podoba Ci się
    towarzystwo, charakter pracy, czy firmowe logo itp. - ok, jesteś wolny i
    świadomy siebie i swoich praw - idziesz tam, gdzie Ci będzie lepiej. I
    super! Ale kiedy sp.......sz, bo ktoś Twoje prawa łamie, to już jest
    zgoda na bycie ofiarą.

    Pozdrawiam,
    MAG