PracaGrupypl.praca.dyskusjekorporacyjne zwyczaje... › Re: korporacyjne zwyczaje...
  • Data: 2011-08-09 11:38:03
    Temat: Re: korporacyjne zwyczaje...
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare pisze:

    > Po wszystkim pozostaje jeszcze zawsze opinia o pracowniku. Coś o co
    > bardzo czesto jeden przedsiębiorca pyta drugiego nim zdecyduje się
    > pracownika zatrudnić. O tym piszę z autopsji i uwierz mi że jest to
    > jeden z najlepszych mechanizmów weryfikujących choć ostateczna decyzja
    > zawsze jest po stronie zatrudniającego. Wystarczy spojrzeć w cv - jeżeli
    > wysokiej klasy fachowiec zmienia często pracę to jest to sygnał że coś
    > jest nie tak - chwyta się wtedy za telefon i dzwoni tu i tam. Kilka razy
    > druga strona miała tyle do powiedzenia że trzeba się było umówić na
> [...]
    Wszystko zależy od punktu siedzenia. :-)
    Dobry fachowiec zmienia prace bo może (bo ma wybór) a to że później taki
    opuszczony pracodawca psioczy za plecami... to już pozostaje tylko
    współczuć.
    Masz rację opinia jest najważniejsza. Jeśli ludzie w firmie nie potrafią
    zagrzać miejsca na dłużej to znaczy że ten stołek atrakcyjny nie jest.
    Wiele też można się dowiedzieć obdzwaniając kilku znajomych. Oj wiele :-)
    Wyobraź sobie że są takie "rynki" na których pracodawcy muszą się
    ubiegać o pracownika i wcale nie trzeba być wybitnym umysłem z
    nadprzeciętnymi zdolnościami, wyrabiać masy nadgodzin. Wystarczy być
    dokładnym, sumiennym i mieć doświadczenie w tym co się robi.
    Dziwne nie :-)