PracaGrupypl.praca.dyskusje › korepetycje, a dzialalnosc gosp.

  • 1. Data: 2002-05-10 14:50:23
    Temat: korepetycje, a dzialalnosc gosp.
    Od: Machloy-Machlowicz <w...@w...pl>

    witam,

    czy udzielanie korepetycji mozna uwazac za jakis rodzaj dzialanosci
    godp. (przeciez jest to jakas forma zaspokajania potrzeb spoleczenstwa)
    i w zwiazku z tym czy nalezy placic podatek za dostarczanie takich
    'uslug' wiadomo ze wiekszosc korepetytorow tego nie robi, a rzemieslnik
    (z tego co wiem) musi uiszczac jakas, niewielka oplate za dorabianie 'po
    godzinach'

    dzieki

    <W.W>

  • 2. Data: 2002-05-10 22:30:13
    Temat: Re: korepetycje, a dzialalnosc gosp.
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    >czy udzielanie korepetycji mozna uwazac za jakis rodzaj dzialanosci
    >godp. (przeciez jest to jakas forma zaspokajania potrzeb spoleczenstwa)

    Trzeba.

    >i w zwiazku z tym czy nalezy placic podatek za dostarczanie takich
    >'uslug'

    Nalezy. Zob. przepisy o dział. gosp.

  • 3. Data: 2002-05-11 07:10:01
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Mike G. napisał:

    > Trzeba.

    > Nalezy. Zob. przepisy o dział. gosp.

    Jedyne usługi, które zaspokajają potrzeby społeczeństwa i nie są
    opodatkowane to prostytucja i pośrednictwo w bezgotówkowym obrocie
    dobrami codziennego użytku (złodziejstwo).

    Dogert

  • 4. Data: 2002-05-11 21:38:05
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Jedyne usługi, które zaspokajają potrzeby społeczeństwa i nie są
    > opodatkowane to prostytucja i pośrednictwo w bezgotówkowym obrocie
    > dobrami codziennego użytku (złodziejstwo).

    ... oraz zaspokajanie potrzeb duchowych w zakresie sluchania pustych frazesow i
    nierealnych obietnic (polityka). ;)

    pozdrawiam,

    glos