PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontrola?

  • 11. Data: 2002-07-15 10:06:26
    Temat: Re: kontrola?
    Od: "Rafal Neumann" <n...@W...go2.pl>

    Użytkownik "kijan" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:agsqno$qnq$1@news.tpi.pl...
    > glownie chodzi mi o to ze z tych programow ktorych bym korzystal na
    > "zarobek" to bym chcial miec legalne oprogramowanie, a np na drugim
    > komputezre ktory tez bym mial w domku, mozna bylo by od czasu do czasu
    > znalezc cos z pirata aby np sprawdzic czy warto jest przesiadac sie na
    jakis
    > nowy program i jego kupic aby moc legalnie pracowac i zarabiac.

    a jestes pewny ze bedziesz mial klientow? Przegladalem Twoje prace na
    stronie - nie wygladaja zbyt rewelacyjnie,a to bardzo ciężki obecnie rynek z
    bardzo dużą konkurencją
    a ZUS trzeba płacic ,,,,,

    Rafal Neumann

  • 12. Data: 2002-07-15 10:27:24
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    " Przegladalem Twoje prace na
    > stronie - nie wygladaja zbyt rewelacyjnie,a to bardzo ciężki obecnie rynek
    > bardzo dużą konkurencją
    > a ZUS trzeba płacic ,,,,,

    hehehehhehe wiem ze nie jestem najlepszy czy tez naprawde dobry, ale w tej
    chwili nie mialem mozliwosci wykazania sie tymi pracami, byly to takie
    zlecenia gdzie nie moglem sie wykazac, bo zleceniodawca dawal mi najczesciej
    projekt ktory mialem wykonac i musialem tak zrobic. Jesli chodzi o prace to
    mam juz "zaklepany" kontrakt z TV w moim miescie i mial bym dla nich
    wykonywac plamnsze reklamowe do TV cos takiego jak info channel, z tego mial
    bym okolo 1000 zl a sadze ze jeszcze kilka zlotowek dal bym rade wyciagnac z
    WWW bo byl bym podatnikiem VAT , a firmy potrzebuja faktur.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216

  • 13. Data: 2002-07-15 10:28:18
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    > Lepszym rozwiązaniem jest napisać w zgłoszeniu o działalności gospod. np.
    > usługi informatyczne, konserwacja sprzętu komputerowego itp. czyli to co
    nie
    > jest w domyśle związane z użytkowaniem w siedzibie firmy softu.

    Ciekawe rozwiazanie, dzieki za pomysl.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216

  • 14. Data: 2002-07-15 14:18:01
    Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Sluszna uwaga ... Jak robia wjazd na firme to bardoz czesto maja tez nakaz
    > na dom (mimo dowcipow wielu w policji nie pracuja same barany).
    > Znam wiele przypadkow wjazdu do firmy i do domu i to w tym samym momencie
    > roznych miastach a nawet na wjazd do domu (adres staly) oraz tymczasowy
    > rowniez w dwoch odleglych od siebie miastach.

    a sad oni maja informacje ze ktos uzywa piratow, wiesz moze ???
    Z ofcjalnych (artykol w Chip-e) wypowiedzi wynika ze tylko jak ktos
    podkabluje to wtedy robia nalot.

    Cos mi sie nie chce wiezyc ze do domu tez wchodza, tam nawet pisali ze jak
    ktos ma gry pirackie to przymykaja oko bo chodzi im glownie o programy z
    ktorych jest zarobek.
    Poza tym rzecznik BSA mowil ze 50% nalotow trafia na legalne oprogramowanie.

    Patryk

  • 15. Data: 2002-07-15 14:43:14
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > a sad oni maja informacje ze ktos uzywa piratow, wiesz moze ???
    > Z ofcjalnych (artykol w Chip-e) wypowiedzi wynika ze tylko jak ktos
    > podkabluje to wtedy robia nalot.

    I zapewne tez takowo jest w bardzo duzej czesci , nie powiedzialem ze nikt
    ich nie podkablowal ... a to malo zyczliwych duszyczek ?

    > cos mi sie nie chce wiezyc ze do domu tez wchodza, tam nawet pisali ze jak
    > ktos ma gry pirackie to przymykaja oko bo chodzi im glownie o programy z
    > ktorych jest zarobek.
    oczywiscie wpadaja na chate i widza windows Xp professional + 5 nielegalnych
    gier oraz 100 drobnych programikow nie legalnie (triale po terminie ,
    zcrakowane itp) i mowia a tyle to wychodzimy Panowie ... Jak juz robia wjazd
    to licza do ostatniego bajta wszytsko ... Oczywiscie wjazdu na chate bez
    powodu nie robia (to nie jest tak ze sasiad powie na drugie sasiada ze
    tameten to ma Quaka nielegaleni i ekipa 20 specjalistow juz jedzie ... nie
    ... ale jak w firmie jest podejzenie ze nielaglny soft jest (typu np na 30
    maszynach microstation + autocad na kazdej) to i potrafia zrobic wjazd
    ludziom na chate (np. szefom firmy + adminom) coby nie chowali jescze innych
    smakoci w domu ...

    > Poza tym rzecznik BSA mowil ze 50% nalotow trafia na legalne
    oprogramowanie.

    Tylko dlatego pewnie ze do statsow brali tez naloty z innych panstw a nie
    Polski :))) u nas to by bylo cos kolo 1 gora 2 % :)

    AndY

  • 16. Data: 2002-07-15 15:17:03
    Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl>

    > oprogramowanie.
    >
    > Tylko dlatego pewnie ze do statsow brali tez naloty z innych panstw a nie
    > Polski :))) u nas to by bylo cos kolo 1 gora 2 % :)

    nie wydaje mie sie,
    mysle ze to dane z Polski, przeciez to w ich interesie zeby wygladalo ze
    ich naloty trafiaja tylko na piraty. Przeciez jakby byl 1-2% to po mieliby
    to robic. Co z niewinnymi ludzmi, przeciez nie mozna kontrolowac wszystkich
    bo jakies 1% uzywa piratow.

    Patryk

  • 17. Data: 2002-07-16 13:36:21
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > nie wydaje mie sie,
    > (...)
    > bo jakies 1% uzywa piratow.

    Czytaj ze zrozumieniem (wycedzilem inne teksy cobys doszedl latwiej co
    okresla 1% gora 2%)

    AndY