PracaGrupypl.praca.dyskusjekontrola? › Re: kontrola?
    From: "AndY" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kontrola?
    Date: Mon, 15 Jul 2002 16:43:14 +0200

    > a sad oni maja informacje ze ktos uzywa piratow, wiesz moze ???
    > Z ofcjalnych (artykol w Chip-e) wypowiedzi wynika ze tylko jak ktos
    > podkabluje to wtedy robia nalot.

    I zapewne tez takowo jest w bardzo duzej czesci , nie powiedzialem ze nikt
    ich nie podkablowal ... a to malo zyczliwych duszyczek ?

    > cos mi sie nie chce wiezyc ze do domu tez wchodza, tam nawet pisali ze jak
    > ktos ma gry pirackie to przymykaja oko bo chodzi im glownie o programy z
    > ktorych jest zarobek.
    oczywiscie wpadaja na chate i widza windows Xp professional + 5 nielegalnych
    gier oraz 100 drobnych programikow nie legalnie (triale po terminie ,
    zcrakowane itp) i mowia a tyle to wychodzimy Panowie ... Jak juz robia wjazd
    to licza do ostatniego bajta wszytsko ... Oczywiscie wjazdu na chate bez
    powodu nie robia (to nie jest tak ze sasiad powie na drugie sasiada ze
    tameten to ma Quaka nielegaleni i ekipa 20 specjalistow juz jedzie ... nie
    ... ale jak w firmie jest podejzenie ze nielaglny soft jest (typu np na 30
    maszynach microstation + autocad na kazdej) to i potrafia zrobic wjazd
    ludziom na chate (np. szefom firmy + adminom) coby nie chowali jescze innych
    smakoci w domu ...

    > Poza tym rzecznik BSA mowil ze 50% nalotow trafia na legalne
    oprogramowanie.

    Tylko dlatego pewnie ze do statsow brali tez naloty z innych panstw a nie
    Polski :))) u nas to by bylo cos kolo 1 gora 2 % :)

    AndY