PracaGrupypl.praca.dyskusjekontrola? › Re: kontrola?
    From: "Patryk" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kontrola?
    Date: Mon, 15 Jul 2002 16:18:01 +0200

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:agu382$5c9$1@news2.tpi.pl...
    > Sluszna uwaga ... Jak robia wjazd na firme to bardoz czesto maja tez nakaz
    > na dom (mimo dowcipow wielu w policji nie pracuja same barany).
    > Znam wiele przypadkow wjazdu do firmy i do domu i to w tym samym momencie
    > roznych miastach a nawet na wjazd do domu (adres staly) oraz tymczasowy
    > rowniez w dwoch odleglych od siebie miastach.

    a sad oni maja informacje ze ktos uzywa piratow, wiesz moze ???
    Z ofcjalnych (artykol w Chip-e) wypowiedzi wynika ze tylko jak ktos
    podkabluje to wtedy robia nalot.

    Cos mi sie nie chce wiezyc ze do domu tez wchodza, tam nawet pisali ze jak
    ktos ma gry pirackie to przymykaja oko bo chodzi im glownie o programy z
    ktorych jest zarobek.
    Poza tym rzecznik BSA mowil ze 50% nalotow trafia na legalne oprogramowanie.

    Patryk