PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedwstepna umowa o prace

  • 1. Data: 2002-07-13 22:31:26
    Temat: Przedwstepna umowa o prace
    Od: jd <j...@s...pl>

    Czesc!

    Czy istnieje cos takiego, jak przedwstepna umowa o prace? Jezeli tak, to
    czy ktos ma namiar na wzor takowej?

    Z gory wielkie dzieki

    jd

  • 2. Data: 2002-07-14 10:08:34
    Temat: Re: Przedwstepna umowa o prace
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czy istnieje cos takiego, jak przedwstepna umowa o prace? Jezeli tak, to
    > czy ktos ma namiar na wzor takowej?

    Nie ma takiego dokumentu chyba, po prostu na swistku papieru Wazny Czlowiek
    wypisuje Ci, ze z dniem ... jest gotów zatrudnic obywatela XXX na stanowisku
    ,,,,, za takie a takie swiadczenia.
    Bierzesz to, i mozesz skaldac wypowiedzenie w innej robocie.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-07-17 20:26:38
    Od: "Radar" <j...@p...com>

    niestety nie ma czegos takiego, kodeks pracy zwiera katalog umów, które
    mozna zawrzec:

    Art. 25. § 1. Umowe o prace zawiera sie na czas nie okreslony, na czas
    okreslony lub na czas wykonania okreslonej pracy.

    § 2. Kazda z umów, o których mowa w § 1, moze byc poprzedzona umowa o prace
    na okres próbny, nie przekraczajacy 3 miesiecy.

    pozdrowienia

    Radar

  • 4. Data: 2002-08-29 13:41:13
    Od: "news.ipartners.pl" <z...@a...com.pl>

    Użytkownik "Radar" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    prace
    > na okres próbny, nie przekraczajacy 3 miesiecy.

    ja, aby mieć pewnosc że przyszły pracodawca (dobra wola pracodawcy) zatrudni
    Cie w firmie. Oczywicie KP tego nie reguluje, ale niedotrzymanie warunków
    umowy przedwstepnej mozesz rostrzygac na mocy postepowania cywilnego