PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontrakt w niemczech

  • 1. Data: 2002-10-25 12:34:23
    Temat: kontrakt w niemczech
    Od: "COSMOS" <k...@g...pl>

    witam!
    Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza i znalazlem firme (kontrahenta) w
    Niemczech, ktora chcialaby abym wykonal dla niej prace w Niemczech.
    Chodzi o wyslanie tam pracownika.
    Czy ktos moglby mi podpowiedziec jak to zorganizowac, aby pracownik pracowal
    tam legalnie.

    dziekuje i pozdrawiam

    COSMOS

  • 2. Data: 2002-10-25 16:54:30
    Temat: Re: kontrakt w niemczech
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Musisz sie starac o kontygent w ministerstwie.

  • 3. Data: 2002-10-26 15:15:16
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > Chodzi o wyslanie tam pracownika.
    > Czy ktos moglby mi podpowiedziec jak to zorganizowac, aby pracownik pracowal

    Dokladnie nie wiem jak to wyglada przy dzialalnosci gospodarczej,
    ale sadze ze taka sama procedura:
    Niemiecka firma (Kontrahent) zglasza w arbeitsamcie immienne zapotrzebowanie na
    konkretna osobe , calosc trwa ok 3 tygodni, po tym czasie dostajesz informacje
    z urzedu pracy (twojego)i zalatwiasz wize w konsulacie.
    O kontyngent starasz sie o ile wiem jezeli zalapales zlecenie dla calej firmy.
    Gabula