PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wlasna Firma + etat !!

  • 1. Data: 2002-10-25 11:36:04
    Temat: Wlasna Firma + etat !!
    Od: "Mirkolak" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Pracuje w prywatnej firmie na 3/5 etatu. Ostatnio pojawila sie dla mnie
    mozliwosc zalozenia wraz z ojcem wlasnej firmy. Bylbym jej wspolwlascicielem
    ale nie chcialbym rezygnowac z dotychczasowej pracy.
    Jak w takim przypadku wyglada sprawa skladek do ZUSu? Czy jako
    wspolwlasciciel firmy bede musial je jescze raz placic ?

    Dziekuje z gory za pomoc!
    Mirek

  • 2. Data: 2002-10-25 15:39:28
    Temat: Re: Wlasna Firma + etat !!
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Mirkolak <m...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Jak w takim przypadku wyglada sprawa skladek do ZUSu? Czy jako
    > wspolwlasciciel firmy bede musial je jescze raz placic ?

    jesli zarabiasz >760 czy ile tam wynosi minimalna placa, to na FUSy
    nie bedziesz musial placic, jesli zarabiasz mniej - bedziesz placil.
    na KCH stowke co miesiac trzeba bez wzgldu na wszystko.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek