PracaGrupypl.praca.dyskusje › konto w banku

  • 1. Data: 2002-09-07 00:58:15
    Temat: konto w banku
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale potrzebuje porady w pewnym temacie i
    nie mam sie do kogo zwrocic, dlatego bardzo prosze Was o pomoc. Jestem
    studentem i wlasnie podjalem prace. Aby dostac wynagrodzenie musze zalozyc
    sobie konto bankowe. Poszperalem troche w sieci i poczytalem o Inteligo. Na
    niektorych stronach za zalozenie konta w Inteligo (za posrednictwem sieci)
    mozna dostac 50zl. Czy mozna zaufac takim ogloszeniom, czy lepiej isc do
    banku i zrobic to na miejscu darujac juz sobie te 50zl? A moze polecicie mi
    jakies inne banki?

    Z gory dzieki za rade, pozdrawiam!
    Konrad

  • 2. Data: 2002-09-07 07:15:41
    Temat: Re: konto w banku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Konrad_ wrote:
> [...]
    > banku i zrobic to na miejscu darujac juz sobie te 50zl? A moze polecicie mi

    TO juz nieaktualne. Promocja sie skonczyla (ale byla kiedys taka). Co
    do bankow, w tradycyjnych masz oprocentowanie okolo 1-1,5%, Inteligo
    daje Ci 6,20%. Zdecyduj sam (oczywiscie jesli nie masz zamiaru miec,
    bynajmniej teraz, kilku kart platniczych. Inteligo w ofercie ma tylko
    Vise Electron).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-09-07 10:20:14
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl> wrote:

> [...]
    > daje Ci 6,20%. Zdecyduj sam (oczywiscie jesli nie masz zamiaru miec,
    > bynajmniej teraz, kilku kart platniczych. Inteligo w ofercie ma tylko

    nie zapomnij tez sprawdzic oferte mBanku (http://www.mbank.com.pl)
    jesli juz chodzi o tanie konta elektroniczne,
    ale tak wogule to lepiej poczytac grupe pl.biznes.banki, tam jest
    duzo lepsze miejsce na dyskusje na temat kont bankowych...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 4. Data: 2002-09-07 10:42:52
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > nie zapomnij tez sprawdzic oferte mBanku (http://www.mbank.com.pl)

    W moim bardzo tradycyjnym BPH 10-dniowe lokaty zakladane przez internet sa
    oprocentowane na 7 % (w skali roku), wiec nie pogardzajcie tak tradycja.
    Odleglosc do placowki i 2 bankomatow - 5 min., do kolejnego 10 min. itd.

  • 5. Data: 2002-09-07 16:04:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > oprocentowane na 7 % (w skali roku), wiec nie pogardzajcie tak tradycja.
    > Odleglosc do placowki i 2 bankomatow - 5 min., do kolejnego 10 min. itd.

    A jakie placisz oplaty za prowadzenie???
    Jako ze jestes studentem - przeszukaj oferte kont studnckich - zazwyczaj
    prowadzone sa za symboliczna oplate lub darmo.

  • 6. Data: 2002-09-08 08:28:15
    Od: "Marcin Bartoszewicz" <p...@p...pl>

    --
    Użytkownik "Konrad_" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna dostac 50zl. Czy mozna zaufac takim ogloszeniom, czy lepiej isc do
    > banku i zrobic to na miejscu darujac juz sobie te 50zl? A moze polecicie

    Polecalbym jako uzytkownik mBanku i Intelligo raczej ten pierwszy bank.
    Zdecydowanie tanszy :-)
    O ile oprocentowanie maja podobne, to w mBanku wiekszosc funkcji masz za
    darmo,
    np przelewy, natomiast w Intelligo kazdy przelew jest platny.
    Przy wyplacaniu karta Mbanku Visa Electron w bankomatach EuroNetu nie
    placisz
    prowizji, w Intelligo niestety tak.

    Pingwin

  • 7. Data: 2002-09-08 13:02:40
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

> [...]
    > np przelewy, natomiast w Intelligo kazdy przelew jest platny.
    > Przy wyplacaniu karta Mbanku Visa Electron w bankomatach EuroNetu nie

    Dokladnie, a oprocentowanie prawie takie samo (obecnie w mbanku 6.25%,
    bylo co prawda do 30 sierpnia 6.75%, ale podyktowane to zostalo
    systematycznym spadkiem stopy WIBOR i kolejn? obni?k? stóp procentowych
    przez Rad? Polityki Pieni??nej). Jedna z wazniejszych zalet mbanku jest,
    jak napisal przedmowca, brak oplat prowizyjnych od dokonanych transakcji
    oraz za samo prowadzenie konta.

    Pozdrawiam,
    Cass

    P.S. Zawsze mozesz spytac pracodawcy, ktory bank on sam poleca...

  • 8. Data: 2002-09-08 15:26:22
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Cassandra" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przez Radę Polityki Pieniężnej). Jedna z wazniejszych zalet mbanku jest,
    > jak napisal przedmowca, brak oplat prowizyjnych od dokonanych transakcji

    mialem podobny dylemat ale obsluga klienta szybko mnie wyleczyla z mbanku.

    --
    l...@s...pl

  • 9. Data: 2002-09-09 06:53:43
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    do Inteligo raczej nie mozna pojsc :-)
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 10. Data: 2002-09-09 06:55:22
    Od: eReS <s...@n...address.com>

> [...]
    > oprocentowane na 7 % (w skali roku), wiec nie pogardzajcie tak tradycja.
    > Odleglosc do placowki i 2 bankomatow - 5 min., do kolejnego 10 min. itd.

    5 minut od wyjscia z domu rozumiem .......
    w takim razie mBank, Inteligo - 0 minut ;-)
    --
    ** eReS **