PracaGrupypl.praca.dyskusje › konto w banku

  • 11. Data: 2002-09-09 06:59:33
    Temat: Re: konto w banku
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    > mialem podobny dylemat ale obsluga klienta szybko mnie wyleczyla z mbanku.

    bylem kiedys na przedpremierowym pokazie jakiegos filmu, ktorego
    sponsorem byl mBank
    to co tam zaprezentowali pracownicy tegoz banku bylo tragedia !!! nie
    umieli sie nawet wyslowic i nadrabiali glupimi minami.
    ale mBank traktuje jako swoj "drugi" bank, jest super wygodny i prawie
    bezplatny

    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 12. Data: 2002-09-09 08:14:07
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

> [...]
    > umieli sie nawet wyslowic i nadrabiali glupimi minami.
    > ale mBank traktuje jako swoj "drugi" bank, jest super wygodny i prawie

    Moze nie sa doskonalymi mowcami, ale najwyrazniej fachowcami w swojej
    dziedzinie tzn w prowadzeniu wirtualnego banku. Jak narazie nie
    zauwazylam w tej kwestii zadnych wpadek - obsluga sie poprawila, odsetki
    rosna, pieniadze z konta nie znikaja same z siebie i nie ma kolejek :)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 13. Data: 2002-09-09 16:27:44
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Uzytkownik "eReS" <s...@n...address.com> napisal w wiadomosci

    > 5 minut od wyjscia z domu rozumiem .......
    > w takim razie mBank, Inteligo - 0 minut ;-)
    > --
    Widze ze nalezysz do tej grupy co to uwazaja, ze wazne aby cos mowic i byc
    widocznym, a mniejsza o to co sie mowi.
    Pisalem o lokatach internetowych, wiec wirtualna odleglosc do BPH tez wynosi
    0.

  • 14. Data: 2002-09-12 07:21:55
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > P.S. Zawsze mozesz spytac pracodawcy, ktory bank on sam poleca...

    Pewnie Citi Gold :-), wszystko za darmo.

    Pzdr: Dogbert