PracaGrupypl.praca.dyskusjekonto w banku › Re: konto w banku
  • From: "Marcin Bartoszewicz" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: konto w banku
    Date: Sun, 8 Sep 2002 10:28:15 +0200

    Użytkownik "Konrad_" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:albivt$dno$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale potrzebuje porady w pewnym temacie
    > nie mam sie do kogo zwrocic, dlatego bardzo prosze Was o pomoc. Jestem
    > studentem i wlasnie podjalem prace. Aby dostac wynagrodzenie musze zalozyc
    > sobie konto bankowe. Poszperalem troche w sieci i poczytalem o Inteligo.
    Na
    > niektorych stronach za zalozenie konta w Inteligo (za posrednictwem sieci)
    > mozna dostac 50zl. Czy mozna zaufac takim ogloszeniom, czy lepiej isc do
    > banku i zrobic to na miejscu darujac juz sobie te 50zl? A moze polecicie
    mi
    > jakies inne banki?
    >
    > Z gory dzieki za rade, pozdrawiam!
    > Konrad

    Polecalbym jako uzytkownik mBanku i Intelligo raczej ten pierwszy bank.
    Zdecydowanie tanszy :-)
    O ile oprocentowanie maja podobne, to w mBanku wiekszosc funkcji masz za
    darmo,
    np przelewy, natomiast w Intelligo kazdy przelew jest platny.
    Przy wyplacaniu karta Mbanku Visa Electron w bankomatach EuroNetu nie
    placisz
    prowizji, w Intelligo niestety tak.

    Pingwin