PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie o WWW we Flash-u

  • 1. Data: 2002-09-06 18:16:28
    Temat: Ogloszenie o WWW we Flash-u
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    Dziendobry
    Jestem mlodym uzdolnionym grafikiem komputerowym.
    Wraz z mojim kolega tworzy grafike www we flashu.
    Wyglada ona bardzo dobrze i duzo ludzi mowi nam abysmy zaczeli dzialac w tym
    temacie,
    dlatego szukamy ofert od firm lub ludzi ktorzy zamowia www u nas.
    Oczywiscie posiadamy 2 projekty na dobry poczatek naszych osiagniec.
    Ich adresy to :
    www.mentalsquad.prv.pl
    www.hentaii4u.xu.pl
    Prosze pisac info do nas na maila : z...@n...org

  • 2. Data: 2002-09-25 07:34:37
    Temat: Re: Ogloszenie o WWW we Flash-u
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zgapa" <z...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlatego szukamy ofert od firm lub ludzi ktorzy zamowia www u nas.
    > Oczywiscie posiadamy 2 projekty na dobry poczatek naszych osiagniec.

    1. NTG!
    2. Słowniczek ortograficzny nie kosztuje znowu tak dużo...

    Jakub