PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny i Cv

  • 1. Data: 2002-09-06 19:37:16
    Temat: List motywacyjny i Cv
    Od: "Beri" <b...@w...pl>

    Witam grupowiczow

    Mam pewien problem, pare miesiecy temu stralam sie o prace w 2 firmach, w
    jedenj firmie mialam rozmowe kwalifikacyjna, ale bez skutku, ciagle jestem
    bezrobotna. Teraz te dwie firmy znowu oglaszaja nabor. I teraz nie wiem czy
    wysylac ten sam list i Cv, czy tez cos zmieniac, no i czy w ogole jest sens
    strac sie znowu o prace w firmie, z ktora odbylam romowe kwalifikacyjna i
    czy zanznaczac to w liscie. Z gory dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam Goska

  • 2. Data: 2002-09-09 12:43:32
    Temat: Re: List motywacyjny i Cv
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    Użytkownik Beri <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alb04d$jau$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > strac sie znowu o prace w firmie, z ktora odbylam romowe kwalifikacyjna i
    > czy zanznaczac to w liscie. Z gory dziekuje za pomoc.

    Witam !
    A czy naprawde nic sie nie zmienilo
    od tamtej pory np. jezyk, komputer itp.
    Ja bym wyslal.