PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podryw na prace

  • 21. Data: 2003-07-25 14:43:48
    Temat: Re: kobieta informatyk-dluga odpowiedz na niedowierzania osobnikow plci meskiej
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "wm" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bfraqo$7p9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > bardzo
    > >

    > Niech zgadnę: BPH?

    Pudlo, zgaduj dalej.
    Oficjalnie podali mniejsza planowana liczbe pracownikow do zwolnienia, teraz
    sie okazalo (wiedzieli o tym wczesniej oczywiscie) ze bedzie wiecej...

  • 22. Data: 2003-07-25 14:45:01
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > No to my musimy sie znac :-)

    Niekoniecznie?

  • 23. Data: 2003-07-25 14:54:38
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    wm <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Niech zgadnę: BPH?

    Ja obstawiam BZ WBK zwlaszcza ze wczoraj/dzisiaj podali ze zwlaniaja
    kolejnych. No i ICBS zakonczyli (?) wdrazac ostatnio.

    Pzdr

  • 24. Data: 2003-07-25 15:12:47
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ma dużo racji. Jeszcze nie widziałem ogłoszenia: opiekun do dziecka
    > poszukuje pracy.

    Bo facet wie, że nie ma sensu bo przegra z opiekunkami.

  • 25. Data: 2003-07-25 15:32:14
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > [...]
    > >
    > Ma dużo racji. Jeszcze nie widziałem ogłoszenia: opiekun do dziecka

    Są kobiety co grają w piłkę, boksują, są rzeźnikami...tzn ze sa zboczone?
    Możesz teraz obrażać każdego ojca któremu opieka nad dzieckiem ( nie tylko
    własnym ) sprawia przyjemność. Znajdź inne argumenty np. brak cycków czy
    instnktu macierzyńskiego. Tak nie można...

  • 26. Data: 2003-07-25 15:36:10
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 27. Data: 2003-07-25 15:55:01
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > A ilu polskich mężczyzn chętnie zajmuje się dziećmi?Jakoś nie widziałem
    > męskich demonstracji żądających wprowadzenia urlopów tacieżyńskich.

    Zapewniam Cię, że w ostatnim czasie wielu gości siedzi z dzieckiem a kobieta
    pracuje i pewnie niejeden za dopłatą wziąłby jescze jakieś dziecko.
    Demonstracji nie będzie bo faceci to nie rozkrzyczane feministki, które
    ciągle czegoś się domagają. Napisałem trochę ot a nie żeby walczyć o
    równouprawnienie meżczyzn. Zgadzam się, że z reguły kobieta jest bardziej
    predysponowana do opieki nad dziećmi, ale są też mężczyźni doskonale radzacy
    sobie z pieluchami ale nikt ich nie przyjmie do tej roli.

  • 28. Data: 2003-07-25 15:58:23
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Po pierwsze: nie mam zamiaru nikogo obrażać.
    > Po drugie: nie twierdzę, że wszyscy mężczyźni idealnie nadają się do roli
    > opiekuna lub się nie nadają.
    > Po trzecie:stwierdzam po prostu fakt. Więcej jest przedszkolanek niż (tu
    > brak męskiego odpowiednika słowa przedszkolanka. Przedszkolon?:))Więcej
    jest
    > kobiet opiekujących się dziećmi niż mężczyzn. Inna sprawa, że gdybym miał
    > dzieci to zawahałbym się zatrudnić mężczyznę. Więcej kobiet wyraża
    gotowość
    > zaopiekowania się dziećmi niż mężczyzn.Przykro mi. Jak widać ofiarami

    Ja nie neguje tego co mowisz i jak jest. Wiem , że nie ma rynku męskich
    opiekunów do dzieci. Chodzi o to, ze nie kazdy dyrektor dziecięcego chóru
    musi być pedofilem. KPW?

  • 29. Data: 2003-07-25 16:19:25
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

  • 30. Data: 2003-07-25 16:36:45