PracaGrupypl.praca.dyskusjePodryw na prace › Re: kobieta informatyk-dluga odpowiedz na niedowierzania osobnikow plci meskiej
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kobieta informatyk-dluga odpowiedz na niedowierzania osobnikow plci
    meskiej
    Date: Fri, 25 Jul 2003 17:36:45 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@serwer.tvgawex.pl

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfrigd$69j$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości

    > Są kobiety co grają w piłkę, boksują, są rzeźnikami...tzn ze sa zboczone?
    > Możesz teraz obrażać każdego ojca któremu opieka nad dzieckiem ( nie tylko
    > własnym ) sprawia przyjemność. Znajdź inne argumenty np. brak cycków czy
    > instnktu macierzyńskiego. Tak nie można...

    Po pierwsze: nie mam zamiaru nikogo obrażać.
    Po drugie: nie twierdzę, że wszyscy mężczyźni idealnie nadają się do roli
    opiekuna lub się nie nadają.
    Po trzecie:stwierdzam po prostu fakt. Więcej jest przedszkolanek niż (tu
    brak męskiego odpowiednika słowa przedszkolanka. Przedszkolon?:))Więcej jest
    kobiet opiekujących się dziećmi niż mężczyzn. Inna sprawa, że gdybym miał
    dzieci to zawahałbym się zatrudnić mężczyznę. Więcej kobiet wyraża gotowość
    zaopiekowania się dziećmi niż mężczyzn.Przykro mi. Jak widać ofiarami
    stereotypów padają wszyscy.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki