PracaGrupypl.praca.dyskusje › kilka pytan dot. CV

  • 1. Data: 2005-03-14 23:56:05
    Temat: kilka pytan dot. CV
    Od: "pehapowiec" <p...@a...pl>

    Witam!
    Mam kilka pytan dotyczacych maglowanego na tej grupie tysiac razy CV i LM:

    1)Czy pisac na samej gorze naglowek pogrubionym pismem Curriculum vitea, czy od
    razu przystapic (bez nazwy dokumentu)do pisania danych osobowych, doswiadczenia
    umiejetnosci, etc.??? To samo pytanie do LM.

    2)Co z tymi podpisami?? Z tego co czytalem to podpisy zeskanowane na dokumentach
    elektronicznych mozna wyrzucic do kosza. Czyli wystarczy tylko napisac na
    klawiaturze swoje imie i nazwisko pod CV i LM, o ile nie ma sie podpisu
    cyfrowego potwierdzonego jakims certyfikatem?? Mam tu caly czas na mysli CV
    wysylane mailem.

    3)Jakbyscie napisali CV bez doswiadczenia zawodowego? Bo ja jestem studentem,
    ktory jest juz blisko konca studiow, ale nie mam za bardzo czym sie pochwalic w
    kwesti doswiadczenia zawodowego, bo moje studia byly bardzo czasochlonne. Moge
    za to pochwalic sie w dobrymi ocenani..

    4)Co byscie napisali w CV, jezeli w ogloszeniu bylo w wymaganiach PHP, ale nie
    bylo zadnego portfolio. Co tam napisac - dobra znajomosc PHP. To chyba troche za
    malo??

    Bede bardzo wdzieczny za kazda sugestie

    Pozdrawiam

    pehapowiec

  • 2. Data: 2005-03-15 19:34:07
    Temat: Re: kilka pytan dot. CV
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

> [...]
    > vitea, czy od razu przystapic (bez nazwy dokumentu)do pisania danych
    > osobowych, doswiadczenia umiejetnosci, etc.??? To samo pytanie do
    Bez znaczenia.

> [...]
    > tylko napisac na klawiaturze swoje imie i nazwisko pod CV i LM, o
    > ile nie ma sie podpisu cyfrowego potwierdzonego jakims certyfikatem??
    Wystarczy. Zeskanowany podpis to tylko ciekawostka, ale czasem ktoś
    odbiera to jako dodatkową informację o umiejętności kandydata...

    > Mam tu caly czas na mysli CV wysylane mailem.
    No więc wysyłając CV i LM mailem, można też wykazać się minimalną
    inteligencją. Jeżeli w firmie zapisują sobie w odpowiednich katalogach
    otrzymane aplikacje, nic tak nie denerwuje jak zapis kilkudziesięciu
    (kilkuset) załączników o nazwie List_Motywacyjny.doc, LM.doc, czy
    CV.doc. A wystarczy, żeby kandydat pomyślał trochę i zapisał nazwę
    pliku np. KowalskiJan_CV.doc i KowalskiJan_LM.doc

    > 3)Jakbyscie napisali CV bez doswiadczenia zawodowego? Bo ja jestem
    > studentem,
    [..]
    > bo moje studia byly bardzo czasochlonne. Moge
    > za to pochwalic sie w dobrymi ocenani..
    To się pochwal właśnie tym. Chcesz 'wymyślić' fikcyjne zatrudnienia?

    > Co byscie napisali w CV, jezeli w ogloszeniu bylo w wymaganiach PHP,
    > ale nie bylo zadnego portfolio.
    A masz? Chyba nie zabroniono załączyć...

    > Co tam napisac - dobra znajomosc PHP. To chyba troche za malo??
    Jeśli nie chciano więcej, powinno starczyć. W LM możesz napisać więcej

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl