PracaGrupypl.praca.dyskusjekilka pytan dot. CV › Re: kilka pytan dot. CV
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kilka pytan dot. CV
    Date: Tue, 15 Mar 2005 20:34:07 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > 1)Czy pisac na samej gorze naglowek pogrubionym pismem Curriculum
    > vitea, czy od razu przystapic (bez nazwy dokumentu)do pisania danych
    > osobowych, doswiadczenia umiejetnosci, etc.??? To samo pytanie do
    > LM.
    Bez znaczenia.

    > 2)Co z tymi podpisami?? Z tego co czytalem to podpisy zeskanowane na
    > dokumentach elektronicznych mozna wyrzucic do kosza. Czyli wystarczy
    > tylko napisac na klawiaturze swoje imie i nazwisko pod CV i LM, o
    > ile nie ma sie podpisu cyfrowego potwierdzonego jakims certyfikatem??
    Wystarczy. Zeskanowany podpis to tylko ciekawostka, ale czasem ktoś
    odbiera to jako dodatkową informację o umiejętności kandydata...

    > Mam tu caly czas na mysli CV wysylane mailem.
    No więc wysyłając CV i LM mailem, można też wykazać się minimalną
    inteligencją. Jeżeli w firmie zapisują sobie w odpowiednich katalogach
    otrzymane aplikacje, nic tak nie denerwuje jak zapis kilkudziesięciu
    (kilkuset) załączników o nazwie List_Motywacyjny.doc, LM.doc, czy
    CV.doc. A wystarczy, żeby kandydat pomyślał trochę i zapisał nazwę
    pliku np. KowalskiJan_CV.doc i KowalskiJan_LM.doc

    > 3)Jakbyscie napisali CV bez doswiadczenia zawodowego? Bo ja jestem
    > studentem,
    [..]
    > bo moje studia byly bardzo czasochlonne. Moge
    > za to pochwalic sie w dobrymi ocenani..
    To się pochwal właśnie tym. Chcesz 'wymyślić' fikcyjne zatrudnienia?

    > Co byscie napisali w CV, jezeli w ogloszeniu bylo w wymaganiach PHP,
    > ale nie bylo zadnego portfolio.
    A masz? Chyba nie zabroniono załączyć...

    > Co tam napisac - dobra znajomosc PHP. To chyba troche za malo??
    Jeśli nie chciano więcej, powinno starczyć. W LM możesz napisać więcej

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl