PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator/informatyk placa Warszawa [problem]

  • 1. Data: 2005-03-15 08:11:37
    Temat: Administrator/informatyk placa Warszawa [problem]
    Od: "rainb" <r...@N...gazeta.pl>

    Wybieram sie na rozmowe kwalifikacyjna i mam obawe co odpowiedziec na pytanie
    o oczekiwania finansowe (umowa o prace: kwota ok 2000netto - to nie zaduzo ?)
    i doswiadczenie zawodowe (ale o tym pozniej).
    Do moich obowiazkow bedzie nalezalo opieka nad serwerem Linuxowym, poczta,
    ftp, www, samba, itp. Dotego dochodzi jeszcze ok 20-30 stacji roboczych na
    windowsie, drukarki itp. Jednym slowem bede odpowiedzialny za to zeby to
    dzialalo dobrze i sie czesto nie psulo.
    A teraz o mnie troche o mnie.
    Mam 24lata. Koncze w tym roku licencjat na UL (informatyka zaoczna). 2 lata
    doświadczenia na podobnym stanowisku, w malej firmie (inne wojewodztwo),
    opieka nad serwerem Linuxowym + 16 stacji roboczych i peryferia, forma
    "zatrudnienia": z racji tego iz prowadzilem dzialalnosc gospodarcza, byla to
    "Umowa o swiadczeniu uslug konserwacyjnych sprzetu komputerowego i
    oprogramowania".
    Czy przyszly pracodawca moze zazadac pokazania(dostarczenia) takiej umowy,
    mimo ze jest w niej kilka punktow objetych klauzula poufnosci ? i co w takiej
    sytuacji zrobic ? Skserowac umowe i kwestje poufne zakreslic markerem by sie
    staly nieczytelne ? Bo ta umowa to wlasciwie jedyny dowod na moje
    (udokumentowane) doswiadczenie zawodowe (zostaje jeszcze kwestia prowadzenie
    dzialalnosci gospodarczej). Dodam jeszcze ze umow takich mam kilka, ale ta
    jedyna jest na ciagly okres 2 lat, inne na ok 6 miesiecy (takie zajecie
    dodatkowe).
    Z gory dziekuje za wszystkie sugestie dot. mojego problemu.
    Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2005-03-15 08:44:44
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rainb" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy przyszly pracodawca moze zazadac pokazania(dostarczenia) takiej umowy,
    > mimo ze jest w niej kilka punktow objetych klauzula poufnosci ?

    Nie, ale moze poprosic o referencje lub telefon do osoby, ktora moge zapytac
    o ciebie. Umowy nikt nigdy nie pokazuje. Jesli mozesz, zawczasu popros o
    referencje. Krotki list, w ktorym bedzie napisane, jak bardzo sa z ciebie
    zadowoleni i ze polecaja wszystkim ciebie jako pracownika/uslugodawce.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 3. Data: 2005-03-15 08:57:33
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-15, rainb <r...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Czy przyszly pracodawca moze zazadac pokazania(dostarczenia) takiej
    > umowy, mimo ze jest w niej kilka punktow objetych klauzula poufnosci?

    Zażądać nie może. Może poprosić, a Ty możesz odmówić :) A on może Cię
    nie zatrudnić i Ty nie możesz żądać, żeby było inaczej :)

    > Skserowac umowe i kwestje poufne zakreslic markerem by sie
    > staly nieczytelne?

    To jest w sumie niezły pomysł... ale upewnij się co na ten temat sądzi
    firma z którą umowa była podpisana.

    > Bo ta umowa to wlasciwie jedyny dowod na moje (udokumentowane)
    > doswiadczenie zawodowe

    Hmm, a nie możesz poprosić tego, z którym podpisałeś tą umowę aby napisał
    Ci opinię? "Pan XXX w okresie od.. do.. wykonywał w naszej firmie prace
    zlecone w zakresie YYY. Z pracy wywiązywał się sumiennie itp. itd.".
    Nieważne, czy to było w ramach działalności, umowy o pracę, czy chociażby
    wolontariatu :) Tego przecież w opinii nie ma...

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 4. Data: 2005-03-15 09:57:39
    Od: " rainb" <r...@g...pl>

    pomysl z opinia jest bardzo dobry.

    Wracajac do kwesti pierwszej, na jakie zarobki moge liczyc (umowa o prace)?

  • 5. Data: 2005-03-15 19:42:47
    Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl>

    > Wracajac do kwesti pierwszej, na jakie zarobki moge liczyc (umowa o
    prace)?

    Ja za podobne zajęcie chce 2000 ale jestem tylko po technikum mając/kończąc
    studia i to kierunkowe na wejściu poniżej 3000 bym nawet rozmowy nie
    kontynuował a przy dorbych wiatrach mówiłbym że to netto

  • 6. Data: 2005-03-15 20:00:23
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    rainb w news:d165bo$n2i$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > kwota ok 2000netto - to nie zaduzo ?

    Na to pytanie odpowie osoba, która będzie zatrudniać ;-)

    pozdrawiam
    Greg