PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poznań, dyspozycyjny student matematyki szuka pracy

  • 1. Data: 2005-03-14 16:33:57
    Temat: Poznań, dyspozycyjny student matematyki szuka pracy
    Od: "must@ng" <p...@p...onet.pl>

    Witam! Poszukuje pracy. Jestem studentem specjalności Matematyczne Metody
    Informatyki.W ciągu tygodnia dysponuje dużą ilością wolnego czasu (tylko
    wtorek do 12:00, środa, czwartek zajęty)
    Szukam pracy pozwalającej na ukończenie studiów (zlecenia, umowa-zlecenie).
    Kontakt: p...@g...pl, GG 7010748 (pisać nawet, gdy nie dostępny :))

    zasób umiejętności:
    - znajomość Delphi 6.0, Turbo Pascal 7.0, C++ 6.0 na poziomie beginner,

    - konfiguracja i instalacja Windows all,

    - pakiet MS Office all,

    - MS Works, Page Maker 7.0,

    - środowiska internetowe, sieci,

    - prawo jazdy kat. B z praktyką od 1999r.

    -ukończony kurs pedagogiczny

    doświadczenie:
    - praktyka w dziale IT,

    - w zamierzchłych czasach :) redaktor naczelny i grafik szkolnej gazety,
    oraz prowadzenie szkolnych audycji radiowych,

    - prace na umowe-zlecenie

    - korepetycje z matematyki

  • 2. Data: 2005-03-14 16:58:23
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    must@ng wrote:

    > Witam! Poszukuje pracy. Jestem studentem specjalności Matematyczne Metody

    szkoda tylko, ze nie napisales na odpowiednia grupe;

    > Szukam pracy pozwalającej na ukończenie studiów (zlecenia, umowa-zlecenie).

    hmmm; no prosze - a niby matematyka to taka scisla nauka; (z logicznego
    punktu widzenia to zdanie ma taki sens: nie ukoncze studiow o ile nie
    znajde takiej pracy);

    > zasób umiejętności:
    > - znajomość Delphi 6.0, Turbo Pascal 7.0, C++ 6.0 na poziomie beginner,

    acha - czyli znasz interfejs uzytkownika w tych produktach;
    skoro juz tak, to moze sproboj troche poprogramowac w jezykach,
    ktore sa wspierane przez te interfejsy --> moze chodzi o jezyki
    Pascal i C++; moze warto przecwiczyc sobie implementacje typowych
    problemow w tych jezykach??

    z pewnoscia kazdy powie Ci, ze po takim opisie wiadomo jedno: nie
    umiesz programowac, tylko znasz klikologie interfejsu; to tak jakbys
    napisal, ze umiesz prowadzic samochody marki: Fiat, Opel i BMW na
    poziomie podstawowym;

    > - konfiguracja i instalacja Windows all,
    > - pakiet MS Office all,
    > - MS Works, Page Maker 7.0,

    all, all, all...

    > doświadczenie:
    > - praktyka w dziale IT,
    > - prace na umowe-zlecenie
    > - korepetycje z matematyki

    i tu sie znowu czepie; "doświadczenie" jest niespójne; może nie
    wiesz, ale "praktyka w dziale IT" okresla mniej wiecej zakres
    obowiazkow (bardzo ogolnie, ale zawsze); zas "umowa-zlecenie" to
    okreslenie rodzaju ukladu, ktory obowiazywal Cie w czasie
    wykonywania obowiazkow; i te dwa elementy nie sa w zaden sposob
    porownywalne;

    adas;

  • 3. Data: 2005-03-14 18:09:44
    Od: Katarzyna Ciepłucha <r...@W...pl>

    must@ng napisał(a):
> [...]
    >
    > - w zamierzchłych czasach :) redaktor naczelny i grafik szkolnej gazety,
    > oraz prowadzenie szkolnych audycji radiowych,

    Jeśli interesuje Pana legalne praca dorywcza, proszę zapoznać się z
    ofertą, którą wysłałam Panu na e-mail.

    Katarzyna Ciepłucha
    ---
    Profesjonalne strony WWW http://www.rmt.pl
    Szukasz legalnej dorywczej pracy - napisz: praca#rmt.pl (zamień '#' na '@')

  • 4. Data: 2005-03-14 21:15:03
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 17:33:57 +0100, must@ng <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Witam! Poszukuje pracy

    Jak szalec, to szalec. Napisz jeszcze, ze szukasz dziewczyny, zamiast
    odkrywac, gdzie w necie jest odpowiedni serwis randkowy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##