PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powiedziec w rozmowie???

  • 1. Data: 2005-03-14 16:02:55
    Temat: Ile powiedziec w rozmowie???
    Od: "Vladi" <v...@o...pl>

    Mam taki maly problemik, gdyz jutro ide na rozmowe w sprawie pracy do
    fabryki INDESIT w Lodzi i nie mam pojecia ile im powiedziec, jak mnie
    zapytaja ile bym chcial zarabiac... Stanowisko, na jakie ide to zwykla praca
    przy linii produkcyjnej. Jaka bylaby odpowiednia kwota do tego stanowiska?
    myslalem nad 1300 brutto, co by dawalo okolo 1000 na reke, ale czy to nie
    jest zbyt duzo jak na linie produkcyjna? (caly etat, praca na 3 zmiany 5 dni
    w tygodniu)
    Prosze o rade i z gory dziekuje.

    pozdrawiam grupe

  • 2. Data: 2005-03-14 19:20:47
    Temat: Re: Ile powiedziec w rozmowie???
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Mon, 14 Mar 2005 17:02:55 +0100, "Vladi" <v...@o...pl> wrote:

    [...]

    Nie wiem jakim cudem ci wyszło "ok 1000" z 1300 brutto
    http://praca.onet.pl/kalkulator.html

    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 3. Data: 2005-03-14 19:28:58
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-14 17:02, Użytkownik Vladi napisał:

    > zapytaja ile bym chcial zarabiac... Stanowisko, na jakie ide to zwykla praca
    > przy linii produkcyjnej. Jaka bylaby odpowiednia kwota do tego stanowiska?

    Myślę, że tam nie negocjuje się stawek na takie stanowisko. Dostajesz
    ofertę i albo przyjmiesz, albo nie.

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2005-03-14 20:44:57
    Od: "K@rnik" <...@r...pl>

    Użytkownik "Vladi" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    Kumpel tam tyrka to dostaje kolo 1100 na reke plus premie. I robi tam
    wlasnie na tasmie. Ci co robia przez posrednikow 700 - 800 zl
    Pozdro
    K@rnik