PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-07 13:23:41
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.
    Jestem tu nowy więc z góry przepraszam jesli złamię jakies panujące tu reguły.
    Jeśli jednak mogę to....chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na temat w/w
    pracy. Może bym sie nadał? :))
    Pozdrawiam
    Robert.
    PS: nie zabolą mnie ręce czy cos tam ;-)), pytam o jakieś szczegóły bo nie chcę
    niepotrzebnie zawracać głowy szefowej działu personalnego jeśli okazałoby sie
    że potrzebują tylko i wyłacznie kogos kto zna sie na....technologii kosmicznej
    czy jakieś tam ;-)))