PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: Odp: Odp: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-07 14:03:46
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mystery Me" <m...@w...pl> wrote in
    news:b9arsp$q7s$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Flyer, wpadnij do mnie na tescik wiedzy technicznej pod to stanowisko
    > to moze Ci sie oczka otworza. Jak mowie ze to stanowisko wymaga to to
    > na boga wymaga. Sama bym sobie przeciez pracy nie utrudniala :))))))

    Szczerze sie dziwie i przecieram oczy ze zdumienia czytajac caly ten watek...

    Jak dla mnie, sprawa jest logiczna. Duzo jest "sprzedawcow uniwersalnych"
    ...skutecznie
    sprzedajacych (szczegolnie tansze) produkty i uslugi bez wzgledu na branze. Ale w
    przypadku sprzedazy skomplikowanych (i zakladam, ze drogich) urzadzen nie moze byc
    mowy o ignorancji :-) To jest praca dla dobrego specjalisty ...kogos, kto dla Klienta

    bedzie przede wszystkim zaufanym doradca. Tak mi sie przynajmniej wydaje ...to jest
    troche inna bajka niz sprzedaz dobr FMCG do sklepow czy nawet uslug finansowych dla
    MSP...

    Zreszta - opisywane wymagania nie sa specjalnie wysrubowane ...moze po prostu trzeba

    - paradoksalnie - podniesc poprzeczke i dac ogloszenie w ogolnopolskiej GW ?
    A uogolniajac, osoby "mocno techniczne" chyba rzeczywiscie slabiej stoja z jezykami i

    tym podobnymi umiejetnosciami...

    Mystery, a powiedz mi czy dostaliscie tez zgloszenia osob autentycznie pragnacych sie

    tym zajac i wielojezycznych ...ale nie posiadajacych formalnego wyksztalcenia techn.
    ?
    Moze to jest sposob...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.