PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie wynagrodzenie dla kucharza? › Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
  • Data: 2007-07-27 06:17:31
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja koleżanka - włascicielka pizzerii bardzo długo nie mogła nikogo
    > znaleźć. I nie chodziło o wynagrodzenie - po prostu nie było fachowców.

    dokladnie :)
    jak sie dowiedzialem ile znajomy zaplacil innemu kolesiowi z pizzeri za
    przeszkolenie jego pracownikow to sie zdziwilem. inna sprawa ze pozniej jak
    juz wiedzieli co i jak to pizza byla super, do momentu jak ktos czegos nie
    zmienil w recepturze i im wyszlo troche innych ciast:)
    odrazu wiesc sie rozniosla ze pizza jest najwyzej srednia.... oj dzialo sie
    pozniej w pizzeri:)

    dzieki takim zagrywka mozna latwo stracic klientow a odzyskac ich jest juz
    trudno, dlatego trzeba uwazac kogo sie zatrudnia a nie z lapanki:)

    chyba ze to duza firma gdzie ciasto przyjedzie gotowe i tylko trzeba
    ugniesc, pokroic skladniki i do pieca, wtedy ciezko cos zepsuc:)

    --
    pzdr
    piotrek