PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie wynagrodzenie dla kucharza?

  • 1. Data: 2007-07-26 23:18:55
    Temat: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Witam,
    czy ktoś posiada choćby zasłyszaną informację jakie wynagrodzenie
    odbiera kucharz przygotowujący pizze w średnio funkcjonującej pizzerii?

    Dzięki
    Agryppa

  • 2. Data: 2007-07-26 23:31:58
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > czy ktoś posiada choćby zasłyszaną informację jakie wynagrodzenie
    > odbiera kucharz przygotowujący pizze w średnio funkcjonującej pizzerii?

    W pizzerii nie ma kucharzy, tylko pizzerzy, którzy pracują za 3-6 zł
    brutto za godzinę (te 3-6 zł to jest skala wynagrodzeń z 2 sieci
    ogólnopolskich i 1 regionalnej).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-07-27 00:16:17
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Any User wrote:

    > W pizzerii nie ma kucharzy, tylko pizzerzy, którzy pracują za 3-6 zł
    > brutto za godzinę (te 3-6 zł to jest skala wynagrodzeń z 2 sieci
    > ogólnopolskich i 1 regionalnej).

    Dzięki. Czyli to wychodzi 1152 złote miesięcznie przy 8 godzinnym
    wymiarze pracy z 24 dniami roboczymi. Wygląda mi to, że jest to kwota
    na rękę a nie brutto. Jeśli to jest precyzyjna informacja to przyznam,
    że zaskoczony jestem, gdyż spodziewałem się około 2000 złotych na rękę
    (15,50 na godzinę, netto) miesięcznie.

    Agryppa

  • 4. Data: 2007-07-27 05:43:29
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > czy ktoś posiada choćby zasłyszaną informację jakie wynagrodzenie
    > odbiera kucharz przygotowujący pizze w średnio funkcjonującej pizzerii?

    okolo 1500 zl netto dostawal czlowiek w brzesku:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2007-07-27 05:46:40
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    >Jeśli to jest precyzyjna informacja to przyznam,
    > że zaskoczony jestem, gdyż spodziewałem się około 2000 złotych na rękę
    > (15,50 na godzinę, netto) miesięcznie.

    nie zwracaj uwagi na to co pisze anyuser:)
    gada glupoty, zobacz na jego bloga to zobaczysz jakie on ma chore poglady.
    wyzysk i niewolnictwo w XXI wieku:)

    jak duze miasto?
    bo to tez zalezy jak juz pisalem kolo 1500 zł miala obsluga u znajomego,
    miasto niewielkie, konkurencja tez nie duza a interes dopiero co startowal
    wiec to byly poczatki:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 6. Data: 2007-07-27 05:54:15
    Od: "Jackare" <j...@B...pl>

> [...]
    > na rękę a nie brutto. Jeśli to jest precyzyjna informacja to przyznam,
    > że zaskoczony jestem, gdyż spodziewałem się około 2000 złotych na rękę

    spokojnie. Możesz dostac oczekiwaną kwotę- wszystko zależy od tego jak duże
    są braki w podazy pizzerów.
    Sieć to sieć - mozna przyjąć że może tam pracować każdy kto przyswoi
    procedurę i nie musi wiedziec nic więcej.
    W tradyyjnej pizzerii może sie liczyc indywidualność i umiejętności kucharza
    z a które ktoś może chcieć stosownie zapłacic.
    Moja koleżanka - włascicielka pizzerii bardzo długo nie mogła nikogo
    znaleźć. I nie chodziło o wynagrodzenie - po prostu nie było fachowców.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2007-07-27 06:17:31
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Moja koleżanka - włascicielka pizzerii bardzo długo nie mogła nikogo
    > znaleźć. I nie chodziło o wynagrodzenie - po prostu nie było fachowców.

    dokladnie :)
    jak sie dowiedzialem ile znajomy zaplacil innemu kolesiowi z pizzeri za
    przeszkolenie jego pracownikow to sie zdziwilem. inna sprawa ze pozniej jak
    juz wiedzieli co i jak to pizza byla super, do momentu jak ktos czegos nie
    zmienil w recepturze i im wyszlo troche innych ciast:)
    odrazu wiesc sie rozniosla ze pizza jest najwyzej srednia.... oj dzialo sie
    pozniej w pizzeri:)

    dzieki takim zagrywka mozna latwo stracic klientow a odzyskac ich jest juz
    trudno, dlatego trzeba uwazac kogo sie zatrudnia a nie z lapanki:)

    chyba ze to duza firma gdzie ciasto przyjedzie gotowe i tylko trzeba
    ugniesc, pokroic skladniki i do pieca, wtedy ciezko cos zepsuc:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2007-07-27 06:32:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:
    > chyba ze to duza firma gdzie ciasto przyjedzie gotowe i tylko trzeba
    > ugniesc, pokroic skladniki i do pieca, wtedy ciezko cos zepsuc:)

    W zależności jak zagniecie ciasto - tez jego smak juest rozny....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2007-07-27 07:28:00
    Od: "MG" <m...@w...pl>

> [...]
    > Sieć to sieć - mozna przyjąć że może tam pracować każdy kto przyswoi
    > procedurę i nie musi wiedziec nic więcej.

    A nie wydaje się Wam ciekawe, że w polskich małych biznesach tego typu płaci
    się stosunkowo duzo pracownikom, a i tak trudno znaleźć chętnych. A za to
    sieci nie mają najmniejszych problemów kadrowych płacąc naprawdę smiesznie
    małe pieniądze - takie jak to opisał wyśmiewany powszechnie Any User. Co
    ciekawe sieci nie maja także problemów z jakością produktów, ani tym
    bardziej z brakiem klientów.

> [...]
    > Moja koleżanka - włascicielka pizzerii bardzo długo nie mogła nikogo
    > znaleźć. I nie chodziło o wynagrodzenie - po prostu nie było fachowców.

    Patrz wyżej - może zamiast fachowców potrzebne procedury i doskonała
    organizacja biznesu?

    Pzdr
    Marek

  • 10. Data: 2007-07-27 08:03:24
    Od: "mb" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W pizzerii nie ma kucharzy, tylko pizzerzy, którzy pracują za 3-6 zł
    > brutto za godzinę

    az 3 zlote brutto ?

    a powaznie - czemu klamiesz ?