PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie wynagrodzenie dla kucharza? › Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
  • Data: 2007-07-28 17:23:50
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:

    [...]
    > jak duze miasto?
    > bo to tez zalezy jak juz pisalem kolo 1500 zł miala obsluga u
    > znajomego, miasto niewielkie, konkurencja tez nie duza a interes
    > dopiero co startowal wiec to byly poczatki:)

    Miasto 150,000 mieszkańców.
    W odpowiedziach powyżej pojawił się temat szkoleń. Znalazłem w Krakowie
    punkt szkolenia właścicieli mających się otworzyć pizzerii oraz dla ich
    pizzerów lub kucharzy. Szkolenie kosztuje 1000 złotych lub 1500 za dwie
    osoby. Firma nazywa się Roma piecedopizzy. Myślę o skorzystaniu z ich
    ofery. Nie sprawdziłem jednak jeszcze alternatywnych ofert.

    Agryppa