PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie wynagrodzenie dla kucharza? › Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
  • Data: 2007-07-27 08:20:07
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kolega ma pizzerie ( fakt ze jest to duze miasto w zachodniej Polsce ) i
    > mial problem zeby znalezc ludzi za 3 x wieksza stawke
    > wiec owe 3 brutto mimo wszystko wydaja mi sie zbyt niskie - ale skoro tacy
    > mlodzi i mala miejscowosc to moze i tak ale pozostaje sceptyczny

    W sensie, że pojedynczą pizzerię? Znam gościa, który kiedyś miał, oraz
    takiego, co ma obecnie i oboje mówią, że to kiepski biznes - opłaca się
    tylko, jeśli masz wiele lokali i tylko wtedy, gdy jesteś centralą :)

    Dodam jeszcze, że ta sama sieć w Poznaniu ma stawki dochodzące do 5,50.
    Tak więc wszystko zależy od regionu.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com