PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie wynagrodzenie dla kucharza? › Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
  • Data: 2007-07-27 07:28:00
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
    Od: "MG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > spokojnie. Możesz dostac oczekiwaną kwotę- wszystko zależy od tego jak
    duże
    > są braki w podazy pizzerów.
    > Sieć to sieć - mozna przyjąć że może tam pracować każdy kto przyswoi
    > procedurę i nie musi wiedziec nic więcej.

    A nie wydaje się Wam ciekawe, że w polskich małych biznesach tego typu płaci
    się stosunkowo duzo pracownikom, a i tak trudno znaleźć chętnych. A za to
    sieci nie mają najmniejszych problemów kadrowych płacąc naprawdę smiesznie
    małe pieniądze - takie jak to opisał wyśmiewany powszechnie Any User. Co
    ciekawe sieci nie maja także problemów z jakością produktów, ani tym
    bardziej z brakiem klientów.

    > W tradyyjnej pizzerii może sie liczyc indywidualność i umiejętności
    kucharza
    > z a które ktoś może chcieć stosownie zapłacic.
    > Moja koleżanka - włascicielka pizzerii bardzo długo nie mogła nikogo
    > znaleźć. I nie chodziło o wynagrodzenie - po prostu nie było fachowców.

    Patrz wyżej - może zamiast fachowców potrzebne procedury i doskonała
    organizacja biznesu?

    Pzdr
    Marek