PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi

  • 21. Data: 2006-06-13 09:22:00
    Temat: Re: jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie, chodzi mi głównie o firmę Laser, chociaż chetnie zapoznam sie z uwagami na
    > temat innych firm
    Osobiscie nie mam doswiadczen, ale slyszalem ze jest to raczej dolna niz
    gorna polka
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 22. Data: 2006-06-13 10:11:59
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > Patrze, patrze a tu Marcin porozsypywal nastepujace haczki:
    > Osobiscie nie mam doswiadczen, ale slyszalem ze jest to raczej dolna niz
    > gorna polka

    to w takim razie co oznacza w ogłaszeniach tej firmy sformułowanie: "oferujemy
    atrakcyjne wynagrodzenie" ?

  • 23. Data: 2006-06-13 10:18:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:

    > to w takim razie co oznacza w ogłaszeniach tej firmy sformułowanie: "oferujemy
    > atrakcyjne wynagrodzenie" ?

    To samo co w innych firmach, spotkalem sie juz z takimi co oferowaly i
    po 1000zl majac w ogloszeniu "oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie"...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 24. Data: 2006-06-13 14:35:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > To samo co w innych firmach, spotkalem sie juz z takimi co oferowaly i
    > po 1000zl majac w ogloszeniu "oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie"...

    Bo to wynagrodzenie jest atrakcyjne, z punktu widzenia pracodawcy.

    p. m.

  • 25. Data: 2006-06-14 09:17:29
    Od: "maro" <m...@t...pl>

    Mysle, ze z rocznym doswiadczeniem mozna w Lodzi liczyc na ok 3,5-4,5k
    brutto, choc to oczywiscie zalezy od firmy - wieksze placa lepiej z tego co
    wiem. Wprawdzie w Lodzi takie firmy mozna chyba policzyc na palcach jednej
    reki, no ale istnieja :) Pewnie troche zalezy od dodatkowych
    udokumentowanych kwalifikacji (doswiadczenie z jakas chodliwa technologia,
    certyfikaty itp.) czy tez od wynikow testow rekrutacyjnych - to moga byc
    argumenty podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Poza tym moze byc jakis okres probny, kiedy stawka bedzie sporo nizsza.

  • 26. Data: 2006-06-14 09:25:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    maro wrote:
> [...]
    > wiem. Wprawdzie w Lodzi takie firmy mozna chyba policzyc na palcach jednej

    Powiem wiecej z doswiadczenia wiem, ze to moze byc nawet reka drwala

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 27. Data: 2006-06-14 11:56:41
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

> [...]
    > wiem. Wprawdzie w Lodzi takie firmy mozna chyba policzyc na palcach jednej

    Jakieś przykłady? Możesz podać nzwy tych firm?

    Marcin

  • 28. Data: 2006-06-14 22:05:58
    Od: "maro" <m...@t...pl>

    Z wiekszych firm zajmujacych sie tworzeniem oprogramowania i majacych
    siedziby/oddzialy w Lodzi znam badz slyszalem o: Accenture Services, AMG.net
    , Comarch, Ericpol Telecom - czyli wystarczy w zupelnosci jedna reka aby je
    policzyc :)
    Przynajmniej czesc z nich oferuje takie stawki o jakich napisalem. Do tego
    moga dochodzic benefity typu prywatna opieka medyczna.

  • 29. Data: 2006-06-15 11:43:30
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    maro napisał(a):
> [...]
    > , Comarch, Ericpol Telecom - czyli wystarczy w zupelnosci jedna reka aby je
    Do tego dodalbym jeszcze firmy: ABB, Teleca oraz CentralWings. Zatem
    nawet jesliby odrzucic Comarch (zbyt krotko w Lodzi zeby moc cos
    powiedziec, ale opinie na temat plac w Comarchu krakowskim sa raczej
    malo pozytywne) to braknie jednej reki :P
    --
    badzio

  • 30. Data: 2006-06-15 19:12:57
    Od: "maro" <m...@t...pl>

    No to w takim razie, skoro i tak zaczelismy druga reke :) i pojawily się już
    firmy dla których informatyka nie jest podstawowym profilem dzialanosci to
    dodalbym jeszcze mBank - z tego co wiem to w Lodzi wlasnie zajmuja się
    strona informatyczna tego przedsiewziecia.

    Mysle jednak, ze jeśli chodzi o informatykow-developerow to wieksze
    wymagania (i co za tym idzie wyzsze zarobki) sa w firmach typowo
    informatycznych gdzie tworzy się soft dla zewnetrznych odbiorcow.

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e6rh54$1574$1@node3.news.atman.pl...