PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut?

  • 1. Data: 2006-05-23 15:46:28
    Temat: jakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut?
    Od: metz <m...@N...com>

    Witam!

    Czy jest tu ktoś kto mógłby mi przybliżyć średnią płacę w jednym z tych
    zakładów? Planuję na wakacjach zaprzęgnąć się tam po wcześniejszym
    wyrobieniu książeczki sanepidowskiej ale chciałbym oszacować opłacalność
    tej pracy.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 2. Data: 2006-05-23 16:39:34
    Temat: Re: jakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut?
    Od: "TaDeK" <n...@t...pl>

    Użytkownik "metz" <m...@N...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakładów? Planuję na wakacjach zaprzęgnąć się tam po wcześniejszym
    > wyrobieniu książeczki sanepidowskiej ale chciałbym oszacować opłacalność

    oplacalnosc minimalna - zarobki na poziomie minimum krajowego, czyli nie
    spodziewaj sie wiecej niz 650 zl na reke. To jezeli zatrudnia cie na caly
    etat, a z tego cowiem to raczej na 1/2 albo 3/4.

  • 3. Data: 2006-05-23 16:43:18
    Od: Piciu <d...@W...gmail.com>

    Ja słyszałem taką opinie, że jak już naprawdę nie ma gdzie iść to się
    idzie do mc'donalda

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski

  • 4. Data: 2006-05-23 19:01:44
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

> [...]
    > zakładów? Planuję na wakacjach zaprzęgnąć się tam po wcześniejszym
    > wyrobieniu książeczki sanepidowskiej ale chciałbym oszacować opłacalność

    To zależy w co inwestujesz? Czy w kasę czy w karierę?
    Z tego co ja wiem - ceni sie dobrze kandydata do pracy jak pracowa w Maku
    lub Kurczaku. Te firmy potrafią "oszlifować diament", może mało płacą - ale
    nikt nie zaczyna pracować od razu jako prezes firmy. Chyba, że ma wejścia w
    ekipie rzadzącej.

  • 5. Data: 2006-05-23 23:03:49
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia Tue, 23 May 2006 21:01:44 +0200, Wielki Miś napisał(a):

> [...]
    > nikt nie zaczyna pracować od razu jako prezes firmy. Chyba, że ma wejścia w

    Pracowałem podczas tamtych wakacji w MediaMarkt i dostawalem 1k na reke.
    Chcialbym znalesc robote i na te wakacje i tez mniej wiecej tyle chcialbym
    dostawac. ;] Ale dzieki za info.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 6. Data: 2006-05-23 23:07:46
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    metz wrote:
    > Pracowałem podczas tamtych wakacji w MediaMarkt i dostawalem 1k na reke.
    > Chcialbym znalesc robote i na te wakacje i tez mniej wiecej tyle chcialbym
    > dostawac. ;] Ale dzieki za info.

    ja swego czasu pracowałem w McD w początkowych latach studiów i
    osobiście uważam, że jest to praca dla licealistów, ew nieudaczników
    życiowych, bądź desperatów :/

    Nie oceniam nikogo, ale nie wydaje mi się, żeby ktoś po pracy w mcd był
    jakoś dobrze postrzegany przez innych potencjalnych pracodawców...

    co do wynagrodzenia to chyba byś musiał cały czas nocki robić, żeby tyle
    dostać na rękę...

    chyba, że coś się zmieniło przez te parę lat ale szczerze wątpię...

    tak czy inaczej powodzenia :)

  • 7. Data: 2006-05-23 23:19:29
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia Wed, 24 May 2006 01:07:46 +0200, ToNZi napisał(a):
    > co do wynagrodzenia to chyba byś musiał cały czas nocki robić, żeby tyle
    > dostać na rękę...
    >
    > chyba, że coś się zmieniło przez te parę lat ale szczerze wątpię...
    >
    > tak czy inaczej powodzenia :)

    No pojawily sie teraz oferty ze poszukuja pracownikow z nowymi stawkami
    godzinowymi. A co do nocek... bede praktycznie sam siedzial we wro i nie
    bede mial poza praca wiele poza spaniem wiec bede mogl pracowac maxymalnie.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 8. Data: 2006-05-23 23:20:15
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    ToNZi <c...@d...nl> wrote in

    http://www.tonzi.com.pl/CV3.pdf - no pacz! a w CV tego nie napisales;

    > Nie oceniam nikogo, ale nie wydaje mi się, żeby ktoś po pracy w mcd
    > był jakoś dobrze postrzegany przez innych potencjalnych pracodawców...

    no skoro Ty wiesz jakie cechy sa pozadane przez pracodawcow...

    pzdrv;
    adas;

  • 9. Data: 2006-05-23 23:37:24
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    adasiek wrote:

    > http://www.tonzi.com.pl/CV3.pdf - no pacz! a w CV tego nie napisales;

    trudno pisać o pracy w mcd gdy staram się o pracę w branży IT...

    > no skoro Ty wiesz jakie cechy sa pozadane przez pracodawcow...

    mówiłem konkretnie o swoich doświadczeniach i obserwacjach ludzi, którzy
    pracowali ze mną te parę lat temu w mcd. Dlatego nie uważam, żeby
    doświadczenie w hamburgerowni jakoś pomogło w znalezieniu "prawdziwej"
    pracy, która daje satysfakcję i pozwala się realizować i rozwijać ;)

    pzdr
    ToNZi

  • 10. Data: 2006-05-24 11:07:11
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co ja wiem - ceni sie dobrze kandydata do pracy jak pracowa w Maku
    > lub Kurczaku.

    Ceni się, bo takiego ciężko rozczarować a gówniane warunki uważa za standard
    :)

    e.