PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna

  • 1. Data: 2006-05-23 13:26:00
    Temat: Praca zdalna
    Od: "mazi" <n...@g...com>

    Ktos sie moze orientuje jakie sa mozliwosci zatrudnienia kogos np.
    z Ukrainy w systemie pracy zdalnej?
    chodzi mi o zagadnienia prawne - kodeks pracy?umowa zlecenie? jakie
    regulacje prawne - polskie czy ukrainskie?

    pzdr
    tomek

  • 2. Data: 2006-05-24 16:46:05
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: "Tomek" <p...@n...pl>

    Uzytkownik "mazi" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Ktos sie moze orientuje jakie sa mozliwosci zatrudnienia kogos np.
    > z Ukrainy w systemie pracy zdalnej?
    > chodzi mi o zagadnienia prawne - kodeks pracy?umowa zlecenie? jakie
    > regulacje prawne - polskie czy ukrainskie?

    A dlaczego akurat z Ukrainy ?

  • 3. Data: 2006-05-24 19:56:58
    Od: "Adam Kawula" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Uzytkownik "mazi" <n...@g...com> napisal w wiadomosci

    > A dlaczego akurat z Ukrainy ?

    bo ukrainiec dostanie 1/3 tego co polski student
    a zrobi pewnie lepiej i beda obie strony zadowolone.

  • 4. Data: 2006-05-24 20:10:51
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia Wed, 24 May 2006 19:56:58 +0000 (UTC), Adam Kawula napisał(a):

    > bo ukrainiec dostanie 1/3 tego co polski student
    > a zrobi pewnie lepiej i beda obie strony zadowolone.

    I kto tu mówi o wyzysku polskich pracowników za granicą. ;)

    --
    Pozdr.
    metz

  • 5. Data: 2006-05-24 23:24:21
    Od: "mazi" <n...@g...com>

    Nie 1/3, a normalna stawke i nie studencka, a rynkowa:)
    a z Ukrainy bo w Polsza ludzi o tym profilu brakuje

  • 6. Data: 2006-05-25 09:18:36
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    mazi wrote:
    > a z Ukrainy bo w Polsza ludzi o tym profilu brakuje

    tzn. o jakim? :)
    (nic mi do głowy nie przychodzi, taki ze mnie głęboki patriota :P)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 7. Data: 2006-05-25 09:27:27
    Od: "mazi" <n...@g...com>

    Witaj,

    Np. ludzi z dobrym javowym know-how...specjalisci sa, ale juz pracuja
    lub maja inne pomysly na zycie:)
    A praca zdalana jest kuszaca

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2006-05-25 22:43:29
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Np. ludzi z dobrym javowym know-how...specjalisci sa, ale juz pracuja
    > lub maja inne pomysly na zycie:)
    > A praca zdalana jest kuszaca

    To nie szukaj na ukrainie tylko dalej. Moja kumpela studiuje informatyke na
    uniwersytecie w Duszanbe, jest programistka. Mówi ze gdyby ktos zaproponowal
    prace za 20$ w Duszanbe, to móglby miec programistów na peczki. Oczywiscie
    praca zdalna w naszym rozumieniu nie wchodzi w gre, bo tam ludzie nie maja
    internetu w domach.
    AS

  • 9. Data: 2006-05-25 23:40:50
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Adam Sito wrote:

> [...]
    > praca zdalna w naszym rozumieniu nie wchodzi w gre, bo tam ludzie nie maja

    No to na pewno znają i mają rozległe doświadczenie w stosowaniu nowych
    technologii związanych z Java ;).

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 10. Data: 2006-05-25 23:44:09
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    mazi wrote:

    > Witaj,
    >
    > Np. ludzi z dobrym javowym know-how...specjalisci sa, ale juz pracuja
    > lub maja inne pomysly na zycie:)

    Inżynier oprogramowania ze znajomością Java rzadko ma w Polsce okazję do
    pracy, która naprawdę daje intelektualną satysfakcję, dużo częściej
    pracuje po prostu dla pieniędzy klepiąc mniejsze czy większe bzdety.
    Jeśli szukasz pracowników w którymś z dużych miast to wszystko zależy
    wyłącznie od tego, ile jesteś w stanie zaoferować.

    > A praca zdalana jest kuszaca

    Ale pewnie sam wiesz, że efektywne zarządzanie takimi rozproszonymi
    projektami jest bardzo, bardzo trudne i rzadko opłacalne.

    pozdrawiam,
    --
    mgl