PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prace-sekretarka Wrocław

  • 1. Data: 2006-05-23 14:28:12
    Temat: dam prace-sekretarka Wrocław
    Od: "e...@i...com.pl" <e...@i...com.pl>

    Nasza firma jest dynamicznie rozwijającą się Firma informatyczno-konsultingową
    realizującą zlecenia na terenie całego kraju,

    Do naszego zespołu poszukujemy kandydatki na stanowisko:
    Sekretarki
    Miejsce pracy: Wrocław
    Wymagania:
    &middot; wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne)
    &middot; znajomość oprogramowania MS Office i obsługi urządzeń biurowych
    &middot; zdolności organizacyjne, samodzielność
    &middot; komunikatywna znajomość j. angielskiego
    &middot; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i prawo jazdy

    Do głównych obowiązków należeć będzie:
    &middot; obsługa administracyjna biura (odbieranie telefonów, prowadzenie
    korespondencji, zarządzanie obiegiem dokumentów, zakupy na potrzeby biura itp.)
    &middot; prace związane z księgowością oraz kadrami
    Wszystkich zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o przesłanie zgłoszenia
    (życiorysu i listu motywacyjnego z informacją na temat: oczekiwanej wysokości
    zarobków i możliwego terminu podjęcia pracy) na adres e...@i...com.pl
    z dopiskiem Sekretarka

    Prosimy załączenie następującej klauzuli: &#8222;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich

    danych osobowych przez InTENSO Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z
    siedzibą we Wrocławiu w ramach stworzonej przez nią bazy /baz/ danych osób o
    określonych specjalnościach /umiejętnościach/ i do przekazywania tych danych
    podmiotom poszukującym osób do pracy / w tym podmiotom zagranicznym/.&#8221;

    Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.

  • 2. Data: 2006-05-23 14:53:00
    Temat: Re: dam prace-sekretarka Wrocław
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a jakie wynagrodzenie?
    :]

  • 3. Data: 2006-05-23 21:26:28
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    e...@i...com.pl wrote:
    > Prosimy załączenie następującej klauzuli:
    [cut]
    > i do przekazywania tych danych
    > podmiotom poszukującym osób do pracy / w tym podmiotom zagranicznym/.&#8221;

    To mi się najbardziej podoba. Martynie to jeszcze rozumiem, ale
    regularna sprzedaż danych? No ładnie tak? ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 4. Data: 2006-05-24 13:56:06
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik <e...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nasza firma jest dynamicznie rozwijającą się Firma
    > informatyczno-konsultingową
    > realizującą zlecenia na terenie całego kraju,

    tia kupe wymagają a do tego pewnie za 850 brutto
    a do tego firmy nie stać na ogłoszenie w prasie tylko smieci tutaj