PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysokości składek ZUS

  • 1. Data: 2006-05-23 14:25:32
    Temat: Wysokości składek ZUS
    Od: ar <a...@a...pl>

    Witam
    Wlasnie zmienilem prace i moj nowy pracodawca prosi mnie o podanie:

    "
    Proszę o dostarczenie informacji od ostatniego Pracodawcy na temat
    wysokości składek przekazanych w bieżącym roku do ZUS oraz zaliczek na
    podatek dochodowy.
    "

    Do czego to jest potrzebne mojemu nowemu pracodawcy ?
    Czy on ma prawo zadac odemnie takich informacji ?

  • 2. Data: 2006-05-24 18:40:07
    Temat: Re: Wysokości składek ZUS
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ar" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "
    >
    > Do czego to jest potrzebne mojemu nowemu pracodawcy ?
    > Czy on ma prawo zadac odemnie takich informacji ?

    co do składki ZUS to może chodzi o to żeby Ci nie potrącać skladki po
    przekroczeniu pewnego progu - szczegółów nie znam,
    co do zaliczki na podatek - to nie jego sprawa, ma Ci potrącać zaliczkę
    zgodnie z przepisami, ewentualną nadwyżkę odbierzesz w następnym roku

    pozdrawiam