PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka nazwa stanowiska?

  • 11. Data: 2005-10-03 11:38:06
    Temat: Re: jaka nazwa stanowiska?
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    napisał w wiadomości news:dhr542$3il$1@inews.gazeta.pl...

    > Trudno w nazwie stanowiska zawrzeć informację, iż było to konkretne
    > zadanie,
    > do wykonania w konkretnych ramach czasowych. Ja w takich przypadkach
    > wpisałbym do CV

    W sumie masz racje, nie bede tego przekombinowywac. Dziekuje za pomoc.

    I.

  • 12. Data: 2005-10-03 11:45:37
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:dhr4al$t81$1@inews.gazeta.pl...

    > BTW: Poszukiwana osoba ograniczy się do stworzenia nowego produktu i
    > wprowadzenia go na rynek? Co w przypadku, gdy np. pojawią się
    > konkurencyjne
    > substytuty, które skutecznie "zabiją" wprowadzony produkt i wymuszą
    > konieczność opracowania nowego? Wtedy będzie potrzebna osoba, która
    > opracuje i wdroży nowy produkt. To będzie już trzecia osoba pracująca w
    > jednym segmencie rynku. Czy ma to sens?

    Myslisz w korporacyjnych kategoriach wprowadzania na rynek czegos do wysoce
    konkurencyjnego segmentu i na wielka skale. Tutaj chodzi o mala firme i
    specyficzna nisze. W dodatku jest to na tyle oparte na lokalizacji, ze o ile
    to chwyci, konkurencja bedzie wolala najpierw powielic to sobie w innym
    miescie niz wpychac sie gdzies, gdzie trzeba konkurowac. Na rok mozna
    spokojnie zostawic :)

    I.

  • 13. Data: 2005-10-03 12:17:21
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> wrote:
    > Ewentualnie, zawęź stanowisko do konkretnej fazy życia produktu, ale
    > to będzie brzmiało IMHO trochę niezręcznie.

    hm, menedżer WDROŻENIA (produktu)?

    B.

  • 14. Data: 2005-10-03 12:25:27
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

> [...]
    > to chwyci, konkurencja bedzie wolala najpierw powielic to sobie w innym
    > miescie niz wpychac sie gdzies, gdzie trzeba konkurowac. Na rok mozna

    Rok to znowu nie tak dużo :) Strasznie mnie zaciekawiłaś, co to może być za
    produkt. Mam nadzieję, że w stosownym momencie uchylisz rąbka tajemnicy? :)

    pozdr.
    m.

  • 15. Data: 2005-10-03 12:51:00
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:dhr82a$il8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > za
    > produkt. Mam nadzieję, że w stosownym momencie uchylisz rąbka tajemnicy?

    Na to masz szanse tylko na ewentualnym spotkaniu towarzyskim, bo nie
    nalezysz do grupy docelowej, a im dluzej nie wie nikt poza grupa docelowa,
    tym lepiej. :)

    I.

  • 16. Data: 2005-10-03 18:38:20
    Od: Srokus <s...@N...pl>

    Immona napisał(a):
    > Jak najlepiej nazwac stanowisko, na ktorym praca polega na stworzeniu
    > konkretnego (jednego) nowego produktu, zajeciu sie jego reklama, obsluga
    > pierwszych klientow i korygowaniem/rozwijaniem produktu w odpowiedzi na
    > feedback z ich strony, po czym "zostawieniem" firmie produktu z opisami
    > wszystkiego pozwalajacymi skutecznie zajac sie dalszym wytwarzaniem i
    > dystrybucja juz bez udzialu tworcy?
    > uff. :) (Jestem pewna, ze ma to jakas wymyslna i konkretna nazwe, ktorej
    > sama za nic nie wymysle).

    Promotor produktu.

    --
    Srokus gg: 2373877
    "Chryste Jezu! Dyć od tego i są panny, po to je Pambuczek stworzył,

  • 17. Data: 2005-10-04 07:23:03
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    > Na to masz szanse tylko na ewentualnym spotkaniu towarzyskim, bo nie
    > nalezysz do grupy docelowej, a im dluzej nie wie nikt poza grupa docelowa,
    > tym lepiej. :)

    Ewentualne spotkanie towarzyskie? :) Pewnie, czemu nie :)

    Chyba już wiem co to za produkt :)

    pozdr.
    m.