PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czym zajmuje się serwisant?

  • 1. Data: 2005-10-03 07:29:48
    Temat: Re: Czym zajmuje się serwisant?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Tue, 4 Oct 2005 00:47:56 +0200]:

    > Czym zajmuje się SERWISANT?
    > Zainteresowani - sprawdźcie ;)) :
    >
    > http://www.pracuj.pl/oferty/60203.html

    Serwisant półek. Nowy zawód.

    Kira

  • 2. Data: 2005-10-03 09:16:18
    Temat: [OT]Re: Czym zajmuje się serwisant?
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Sprawdź zegar w kompie bo jesteś dzień do przodu ;) a przy okazji ustaw
    właściwe kodowanie znaków dla polskich grup.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2005-10-03 11:10:46
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Koziorozec [Tue, 4 Oct 2005 00:47:56 +0200]:

    > Serwisant półek. Nowy zawód.
    To może tester półek? :)

    Przyjrzyjmy się wymaganiom:

    Pozor, idom wymagania:
    - aktualna książeczka Sanepid - testuje wytrzymałość półek,
    wykładając na nie produkty (np. książeczki sanepidowskie) :)
    Do tego potrzebna jest książeczka sanepidowska.

    - dyspozycyjność - Np. w środku nocy, gdy obudzi telefon -
    "półka pękła pod ciężarem 480 książeczek!! Przyjedź,
    bo rano część książeczek traci swoją ważność i wyniki
    będą nieważne!".

    - sprawność fizyczna - jak pęknie półka i wszystko się obali, to
    trzeba się schylić i podnieść.

    - dokładność (ciężar książeczek sanepidowskich należy rozłożyć
    na półeczce równomiernie).

    - komunikatywność - żeby wytłumaczyć dlaczego to debilne
    stanowisko nosi nazwę "serwisant".

    Ja bym do tego dodał jeszcze:

    - znajomość aerodynamiki (bo jak serwisant przyjdzie zawiany
    w pracy, to może zdmuchnąć półeczkę),

    - znajomość conajmniej 6 j. obcych (kto powiedział,
    że tylko polskimi książeczkami sanepidowskimi można
    badać półeczki?)

    - 3-letnie doświadczenie w dziale jakości firmy produkcyjnej,
    najlepiej w środowisku międzynarodowym (np. ikea - ci to
    dopiero mają półeczek :)

    - nielimitowany zakres naiwności, entuzjazm i wrodzony kretynizm.

    Tyle.

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-10-03 22:47:56
    Temat: Czym zajmuje się serwisant?
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Czym zajmuje się SERWISANT?

    --
    Koziorozec

  • 5. Data: 2005-10-06 00:27:04
    Temat: Re: [OT]Re: Czym zajmuje się serwisant?
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości

    > Sprawdź zegar w kompie bo jesteś dzień do przodu ;)
    > a przy okazji ustaw właściwe kodowanie znaków
    > dla polskich grup.

    Ok. Biję się w piersi ;))) - aż dudni ;)))

    Ostatnio podniosłam system po jego niezłym padzie
    'na łopatki'. No i - jak widać - zdarzają się jeszcze
    jakieś 'cukiereczki' :))
    Ale poprzednie maile ode mnie były ok.

    --
    Koziorozec

  • 6. Data: 2005-10-07 07:51:43
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czym zajmuje się SERWISANT?
    > Zainteresowani - sprawdŸcie ;)) :
    > http://www.pracuj.pl/oferty/60203.html

    Będąc w większym mieście złap serwis na kilku marketach od kilku producentów.
    I masz spokój a i robota prosta, nie kazdy musi byc dyr.

    pozdrawiam
    rafal