PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc prace w europie › Re: jak znalezc prace w europie
  • Data: 2003-04-23 05:29:17
    Temat: Re: jak znalezc prace w europie
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com> szukaj wiadomości tego autora

    > kochaniutki, ja nie musze przyjezdzac do polski. ja z polski
    > wyjechalam, bo sytuacja mi sie tam nie podobala i zaczelam pracowac za
    > granica - tym samym na sobie najpierw wykonujac rady z owego artykulu
    > :)

    ojejku jak ladnie mnie okreslilas :-) cmok!

    tak, nie doczytalem. wszyscy wiemy ze ci sie udalo za oceanem, american
    dream itd., wszyscy zazdroscimy hehhehe. a tak powaznie, masz racje Ninko,
    ja nawet bym polecal takie rozwiazanie, mysle ze jest nas za duzo w polsce
    (patrz "specjalisci vs ...") stad taka masowa emigracja uzdrowilaby rynek.
    mniej byloby patologii.
    tylko, wiesz nie kazdy chce byc gastarbeiterem.
    osobiscie wyjechalbym bez wahania, ale oczekiwalbym normalnej pracy, a nie
    bycia "murzynem", "popychadlem" etc.

    ps. moze znasz kogos tam "u ciebie" kto potrzebuje dobrego developera javy
    ;-) ?