PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ?

  • 1. Data: 2002-05-28 12:43:50
    Temat: jak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ?
    Od: "ctah" <c...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Czy ktoś może wie jakie są szanse na znalezienie pracy w branży
    informatycznej
    w w/w miastach dla osoby odrazu po studiach -2 kierunki - marketing oraz
    informatyka
    (bardzo dobrze html, flash, js, css, dhtml; podstawy php, mysql, bdb 3
    języki obce:
    ang., ros., niem. ), lecz z małym doświadczeniem -tylko kilka prac /ok 10
    stron www/
    Jak bardzo pracodawcy zwracają uwagę na doświadczenie zawodowe, staż pracy?
    Czy wogóle jest zapotrzebowanie w Wa-wie i Poznaniu na młodych informatyków?
    Bardzo proszę o odpowiedź szczególnie osoby, które były w podobnej sytuacji
    :-)

    z góry dziękuję
    Olek
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2002-05-28 13:42:32
    Temat: Re: jak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "ctah" <c...@w...pl> wrote in message news:acvu2v$n85$1@news.onet.pl...
> [...]
    informatyków?
    > Bardzo proszę o odpowiedź szczególnie osoby, które były w podobnej
    W Warszawce jest ciezko raczej. Tu i tak zawsze byly wieksze wymagania, a
    teraz to juz w ogole we lbach im sie poprzewracalo. To jeszcze zalezy na
    jaki okres trafisz, czasem jest jakis wysyp ofert, moj kumpel szukal jako
    grafik-webmaster przez 2 miechy, wiec mial fart, ale rownie dobrze mozesz
    szukac rok i nic nie trafic. Jak kolo chodzil to na jedno miejsce bylo ok
    30 - 40 osob, fakt ze sporo maxymalnych cieci, ktorzy pytani o programy
    graficzne nie wiedzieli o co chodzi, ot tak przyszli bo jakas tam praca niby
    ma byc. Ogolnie przygotuj sie na dluzsze szukanie, niestety, no chyba ze
    administrujesz AS400, LN Domino, AIX, Oracle i jeszcze programujesz w 6
    jezykach;)
    pozdro
    /p

  • 3. Data: 2002-05-28 17:24:53
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    On Tue, 28 May 2002 15:42:32 +0200, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >ma byc. Ogolnie przygotuj sie na dluzsze szukanie, niestety, no chyba ze
    >administrujesz AS400, LN Domino, AIX, Oracle i jeszcze programujesz w 6
    >jezykach;)

    Oracle + AIX i też nie jest tak łatwo jak opisujesz
    Wiem co mówię ;)

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)btsnet.com.pl , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829

  • 4. Data: 2002-05-29 06:19:15
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach
    > W Warszawce jest ciezko raczej.

    Teraz w Poznaniu tez jest ciężko i wg moich doświadczeń w poszukiwaniu i
    W-wie i w P-niu to chyba jednak w W-wie jest mimo wszystko trochę więcej
    możliwości znalezienia czegoś i zawsze stawki są (i były) większe. Wszędzie
    jest gorzej niż np. 2 lata temu, ale proporcje (bezrobocie, płaca) zostały
    zachowane. Gdzie było dobrze jest źle, gdzie było źle jest tragicznie, a
    gdzie było tragicznie to nie wiem jak jest. Cieżko mi jest wyobrazić sobie
    jak "sie zyje" w gminach z 40% bezrobociem.
    Powodzenia

  • 5. Data: 2002-05-29 07:49:28
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "ZdroYY" <z...@a...net.usun> wrote in message

    > Oracle + AIX i też nie jest tak łatwo jak opisujesz
    > Wiem co mówię ;)

    <cut>
    ja rowniez:) mialem na mysli wszystko na raz, a nie tylko oracle i aix :)

  • 6. Data: 2002-05-29 10:03:05
    Od: "ctah" <c...@w...pl>

    Pewnego pięknego dnia użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ad1rr5$9of$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > gdzie było tragicznie to nie wiem jak jest. Cieżko mi jest wyobrazić sobie
    > jak "sie zyje" w gminach z 40% bezrobociem.

    Wszystkim dzięki za rady i pocieszające odpowiedzi :-)
    Apropo gmin z 40% bezrobociem- gmina Szczecin prowadzi w tej niesamowitej
    konkurencji /Szczecin rulez !/, a tu właśnie jestem...tera jeszcze jak
    stocznia całkiem zdechnie, to nigdy-nikt nas nie dogoni jak by się nie
    starał!
    Mam nadzieję że kiedyś bedzie lepiej, że przynajmniej będziemy na 3-4
    pozycji pod względem bezrobocia. Tu też są niezłe wymagania, czasami
    śmieszne:
    cyt: "informatyk, wiek do 25 lat z 4-letnim stażem"...
    Pozdrawiam wszystkich,
    P.S.: gorące pozdrowienia dla bezrobotnych kombinatorów gminy Szczecin!
    Trzymajmy się ramy, to się nie ...

  • 7. Data: 2002-05-29 10:12:29
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    ctah <c...@w...pl> wrote:
    > ?mieszne:
    > cyt: "informatyk, wiek do 25 lat z 4-letnim sta?em"...
    ja wiem czy smieszne?
    nawet bym sie lapal :)
    Lukasz

    --
    left: 10756081
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>

  • 8. Data: 2002-05-29 10:29:50
    Od: "ctah" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > ja wiem czy smieszne?
    > nawet bym sie lapal :)
    > Lukasz
    >
    > -- nieprzerwanym stażem pracy w firmie- udokumentowanym, a nie
    doświadczeniem
    chyba że naprawde się łapiesz :-)
    to szczerze gratuluję sukcesów zawodowych
    pzdr
    Olek
    c...@w...pl

  • 9. Data: 2002-05-29 10:53:37
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    ctah <c...@w...pl> wrote:
    > do?wiadczeniem
    > chyba ?e naprawde si? ?apiesz :-)
    oj tak to nie... 4 lata pracy, ale w roznych firmach :)
    Lukasz

    --
    left: 10753654
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>