PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dzis zarabia programista javy?

  • 1. Data: 2002-05-28 00:47:13
    Temat: Re: ile dzis zarabia programista javy?
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    news:73db.00000e00.3cf34de1@newsgate.onet.pl...
    > programista j2ee ktory moze pochwalic sie dorobkiem zawodowym i
    certyfikatem
    > programisty javy ?

    programista j2ee bez certyfikatu, pół roku pracy w szczecinie:

    1500 zł BRUTTO (na umowę zlecenie - jako student)

  • 2. Data: 2002-05-28 09:29:05
    Temat: ile dzis zarabia programista javy?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam

    jak w temacie.
    programista j2ee ktory moze pochwalic sie dorobkiem zawodowym i certyfikatem
    programisty javy ?

    azie

  • 3. Data: 2002-05-28 10:30:43
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Czy to czasem nie zamało ?
    Mozna zobaczyc gdzies Twoja prace ?
    moze jakies www.firma.pl/index.jsp ?

  • 4. Data: 2002-05-28 20:32:31
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Tue, 28 May 2002 11:47:13 +1100, "Shuwar" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >certyfikatem
    >
    >programista j2ee bez certyfikatu, pół roku pracy w szczecinie:
    >
    >1500 zł BRUTTO (na umowę zlecenie - jako student)
    Prrr
    Wlasnie sobie przypomnialem zdanie goscia od sprzedarzy ze sredniej
    firmy software'owej
    "Uzywamy taniej inteligentnej sily roboczej - studentow wiec nie da
    sie zejsc z cena nizej"

    W zwiazku z tym czy nie cenicie sie za nisko ze szkoda dla siebie
    teraz i w przyszlosci?

    Pzdr
    Limfo

  • 5. Data: 2002-05-29 17:21:57
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Tue, 28 May 2002 20:32:31 GMT,
    spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) wrote:

    [ciach...]
    >... sprzedarzy ...
    Ale walnalem bycora te komputery mnie calkiem uwstecznia :P

    Pzdr
    Limfo