PracaGrupypl.praca.dyskusjejak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ? › Re: jak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ?
    From: "ctah" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ?
    Date: Wed, 29 May 2002 12:03:05 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@dpds-156.ds4.tuniv.szczecin.pl

    Pewnego pięknego dnia użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ad1rr5$9of$1@news.tpi.pl...

    > Teraz w Poznaniu tez jest ciężko i wg moich doświadczeń w poszukiwaniu i
    > W-wie i w P-niu to chyba jednak w W-wie jest mimo wszystko trochę więcej
    > możliwości znalezienia czegoś i zawsze stawki są (i były) większe.
    Wszędzie
    > jest gorzej niż np. 2 lata temu, ale proporcje (bezrobocie, płaca) zostały
    > zachowane. Gdzie było dobrze jest źle, gdzie było źle jest tragicznie, a
    > gdzie było tragicznie to nie wiem jak jest. Cieżko mi jest wyobrazić sobie
    > jak "sie zyje" w gminach z 40% bezrobociem.
    > Powodzenia

    Wszystkim dzięki za rady i pocieszające odpowiedzi :-)
    Apropo gmin z 40% bezrobociem- gmina Szczecin prowadzi w tej niesamowitej
    konkurencji /Szczecin rulez !/, a tu właśnie jestem...tera jeszcze jak
    stocznia całkiem zdechnie, to nigdy-nikt nas nie dogoni jak by się nie
    starał!
    Mam nadzieję że kiedyś bedzie lepiej, że przynajmniej będziemy na 3-4
    pozycji pod względem bezrobocia. Tu też są niezłe wymagania, czasami
    śmieszne:
    cyt: "informatyk, wiek do 25 lat z 4-letnim stażem"...
    Pozdrawiam wszystkich,
    P.S.: gorące pozdrowienia dla bezrobotnych kombinatorów gminy Szczecin!
    Trzymajmy się ramy, to się nie ...