PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie doświadczenia z franchisingiem ???

  • 1. Data: 2002-05-28 11:37:08
    Temat: jakie doświadczenia z franchisingiem ???
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat franchisingu? Ktoś kto podjął juz
    taką działalność, podzielić się spostrzeżeniami? Rozumiem, że taka
    działalność wymaga wkładu własnego kapitału na początek, spełninia "jakichś"
    warunków. Czy sa one w naszych realiach do przejścia dla ludzi, którzy nie
    boją sie ciężko pracować i posiadaja "jakiś" kapitał który chcieliby
    zainwestować? Proszę o opinie.Także na priv. Dziękuję.
    Yeene

  • 2. Data: 2002-05-28 15:12:29
    Temat: Re: jakie doświadczenia z franchisingiem ???
    Od: "budowa-2" <b...@i...pl>

    http://www.franchising.info.pl/

  • 3. Data: 2002-05-29 08:56:45
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Witam!
    Tak, przerabiałam ta stronę ale chodzi mi o opinie osobiste.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-05-29 09:45:22
    Od: "budowa-2" <b...@i...pl>

    Interes jak każdy inny. Za coś płacisz coś za to masz. Robisz kalkulacje i widzisz
    czy to sie Tobie
    opłaci.
    W jakiej branży pracujesz i hciałbyś dalej pracować?