PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak wycenic szkolenie online

  • 1. Data: 2006-11-05 09:11:27
    Temat: jak wycenic szkolenie online
    Od: kondi <k...@g...pl>

    witam
    mam takie pytanko, prowadzę szkolenia m.inn. z zarządzania czasem, wiem
    ile mam stawki za godzinę, ale teraz dostałem propozycję przygotowania
    programu i materiałów do szkolenia e-learningowego. jak mam wycenić
    swoją pracę? chyba zwykłe przełożenie ilości wyrobionych godzin nie
    wchodzi w tym momencie w grę, a pytam, bo nie zamierzam psuć rynku i
    robić tego czy to po kosztach, czy to za część normalnej stawki

  • 2. Data: 2006-11-05 11:26:37
    Temat: Re: jak wycenic szkolenie online
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    o kant dupy te wasze szkolenia !!!!

  • 3. Data: 2006-11-05 11:29:24
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > o kant dupy te wasze szkolenia !!!!

    Lepsze nawet gowniane szkolenia, za ktore jednak chce ktos placic, niz
    serwisidla olewane mimo, ze bezplatne i anonimowe :-P

    sz.

  • 4. Data: 2006-11-05 18:31:03
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Lepsze nawet gowniane szkolenia, za ktore jednak chce ktos placic

    to ty chcesz za to placic? i sie cieszysz jeszcze z tego?

  • 5. Data: 2006-11-05 19:28:45
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > to ty chcesz za to placic? i sie cieszysz jeszcze z tego?

    A kto powiedzial, ze ja?

    sz.

  • 6. Data: 2006-11-06 13:20:10
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    kondi <k...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > wchodzi w tym momencie w grę, a pytam, bo nie zamierzam psuć rynku i
    > robić tego czy to po kosztach, czy to za część normalnej stawki

    wycen sobie prace normalnie wg tego ile bys prowadzil jedno tkaie szkolenie + ustal
    umowe na procet od kazdego przeszkolonego tym onlinowym szkoleniem - zapewni Ci to
    dlugoterminowe zyski

    jak nie to conajmniej kasa za 12 meisiecy szkolen

    Piotr Żebrowski

  • 7. Data: 2006-11-07 14:34:22
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):

> [...]
    Ci to dlugoterminowe zyski

    > jak nie to conajmniej kasa za 12 meisiecy szkolen

    dzieki za odpowiedz, musialem wyslac im moja oferte zanim napisales na
    grupe, wykalkulowalem sobie, ze przygotowanie tego co mam juz w wersji
    elektronicznej, w ramach jednego programu nie zajmie mi wiecej niz 14
    godzin kursu (wyliczone zupelnie orientacyjnie, bo szkolenia takie
    prowadze juz od dawna, a wszystko z czego sie przygotowuje mam na
    kompie), do tego z innego zrodla powiedziano mi 1000-2000 zl. zdziwila
    mnie ta kwota, bo jakby nie bylo nie jest to szkolenie, ktore sie odbywa
    raz, ale oddaje niejako swoje umiejetnosci, do tego ladnie spisane i
    gotowe do powielenia. zaproponowalem wiec 2 tysiace - jak pisalem
    wczesniej, nie mam najmniejszego pojecia co i jak w e-learningu.

    okazuje sie, ze ta kwota zostala uznana za zbyt wysoka. coz, pewnie
    zrobi im to student za kieszonkowe na piwo na jeden miesiac, do tego
    wszystko w szarej strefie.

    w tej chwili zdecydowanie jednak zaproponowalbym wiecej za przygotowanie
    materialow do czegos takiego, choc nie 12 krotnosc miesiecznego dochodu
    ze szkolen, bo wydaje mi sie to odrobine za wysokie.

    ps. jak wyglada sytuacja z prowizja za kazdego uczestnika szkolenia?
    jakiego rzedu to sa kwoty?

  • 8. Data: 2006-11-07 22:28:52
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    kondi <k...@g...pl> napisał(a):
> [...]

    > ze szkolen, bo wydaje mi sie to odrobine za wysokie.
    > ps. jak wyglada sytuacja z prowizja za kazdego uczestnika szkolenia?

    nie wiem.. zalezy od powodzenia szkolenia i prowizji ale pamietaj ze to Twoja
    bezposrednia konkurencja i Twoi klienci sobie wybrac moga szkolenie online bo tak
    wygodniej...

    moze sam zrób? i rozszerz oferte

    Piotr Żebrowski