PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak "umilic" zycie bylemu "pracodawcy"

  • 1. Data: 2003-07-31 20:08:35
    Temat: jak "umilic" zycie bylemu "pracodawcy"
    Od: "Vario" <k...@W...pl>

    Mam nastepujacy problem. Prosze Was o rade.
    Mianowicie bardzo nieladnie potraktowano mnie w dotychczasowej pracy, firma
    zajmowala sie sprowadzaniem uzywanych czesci do TIRow i sprzedaza ich [glownie
    na gieldzie w Slomczynie].

    Na liscie jego "grzechow" znajduje sie min.
    - sprzedaz i skup kradzionych czesci od TIRa [szef nie kradl sam, nie mam tez
    na to dowodow ze sa kradzione lecz nie ma on na nie zadnych faktur i skupuje
    towar od zlodzieji]
    - zatrudnianie ludzi "na czarno" [na dluzszy okres czasu nawet powyzej pol
    roku, oczywisce o takim "luksusach" jak umowa o prace, skladka ZUS lub
    ubezpieczenie - nie ma mowy, wszystko mialo byc "potem" - "teraz nie ma czasu"]
    - wprowadzal do ewidencji mniejsza ilosc sprzedanego towaru - nawet nie 10 %
    calosci

    Ogolnie jest tego kupa z przewaga kupy.
    Od czego zaczac. Czy podac go do sadu pracy do urzedu skarbowego czy co?

  • 2. Data: 2003-07-31 20:20:38
    Temat: Re: jak "umilic" zycie bylemu "pracodawcy"
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    do urzędu skarbowego, ale lepiej odczekaj swoje bo cie odstrzelą. Jeśli jest
    złodziejem to będzie, trafisz go pozniej.

  • 3. Data: 2003-07-31 21:19:05
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    >Użytkownik "Vario" <k...@W...pl> Nieprawidłowy adres
    >... Od czego zaczac. Czy podac go do sadu pracy do urzedu skarbowego
    czy co?
    Nasikaj mu do butów

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 4. Data: 2003-07-31 21:32:21
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vario" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Mam nastepujacy problem. Prosze Was o rade.
    [...]
    > Od czego zaczac. Czy podac go do sadu pracy do urzedu skarbowego czy co?

    Jeśli ma jakieś kompy to ma także kradzione oprogramowanie. BSA. I US
    oczywiście.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 5. Data: 2003-08-01 08:55:23
    Od: "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl>

    Jarosław Wiechecki napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Vario" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
    >[...]
    swego czasu zagral sobie bardzo brzytko byly pracodawca ze mna. Dostal w
    prencie Panstwowa Inspekcje Pracy, US, ZUS (wszystko to zwalilo mu sie
    jednego dnia ;-) potem jeszcze sad pracy, ale to jest kupa i kpina.
    Nadzorowi od legalnosci oprogramowania nie chcialo sie przyjechac (bylo to
    pare lat temu), a szkoda, bo bylo po co...
    Mnie to juz nie pomoglo (oprocz satysfakcji), ale kolegom ktorzy tam jeszcze
    pracowali tak. Smiali sie potem, abym cos jeszcze przyslal, to wreszcie moze
    wymieni rowalajace sie krzesla na nowe ;-)))

    Dobrze Ci poradzili abys odczekal, ja tego nie zrobilem i potem gnoj sie
    mscil. Do dzis sie na newsach podszywa pod moj stary nick i wypisuje
    glupoty. Ale tak to jest jak ktos na starosc pozostaje gowniarzem ;-))
    Pozdrawiam

    Toshi

  • 6. Data: 2003-08-01 11:20:56
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    bynajmniej twoj d...@n...invalid tez jest troche nieprawidlowy

    > ... <news:3fff.00001188.3f297742@newsgate.onet.pl> Od czego zaczac.
    > Czy podac go do sadu pracy do urzedu skarbowego czy co?
    >
    > Nasikaj mu do butów

    celna rada.

    ps. nie wysylaj w html

    --