PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obiecanki na temat stażu to farsa

  • 1. Data: 2003-07-31 20:44:17
    Temat: Obiecanki na temat stażu to farsa
    Od: "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Rok temu szukałem stażu w firmie informatcznej chodziło mi raczej o znane
    firmy obdwoniłem HP, Microsoft , Clico, Netware,Oracle wszędzie dostałem
    odpowiedź że może w przyszłości ale nie dzisaj.Jedyna firma to IBM Polska
    oczywiście powiedzieli że prowadzą staż trzeba wysłać aplikacje do ich
    siedziby w Wiednu i oni z całej Europy wybiorą dwei osoby na staż.
    Oczywiście mógłbym odbyć staż w jakiejś tam firemce ale dla mnie była to
    strata czasu.Stażystów w Polsce traktuje sie jako zło konieczne coś tam
    popisze na komputerze no bo skończyła informnatyke .Taki staż to ja mam w
    D.... i mogę w sobie w domu zrobić.W końcu trafiłem w Krakowie na normalną
    firme i normalnego szefa i pomomo że jestem z Jeleniej Góry potrafiłem się z
    nim dogadać ale szukałem ponad 4 miesiące.

  • 2. Data: 2003-07-31 21:16:19
    Temat: Re: Obiecanki na temat stażu to farsa
    Od: "breenwaver" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bgbvdm$3d4$1@inews.gazeta.pl...

    No i co chciałeś tym postem pokazać?

    Ja dostałem staż kilka miesięcy temu popracowałem dwa miesiące (staż miałem
    na 6)i zadzwonili
    do mnie z innej firmy z zaproszeniem na rozmowe, w firmie gdzie odbywałem
    staż byli tak zyczliwi ze zwalniali mnie na dwie kolejne pod rzad rozmowy bo
    wiedzieli o wszystkim,
    okazało sie ze dyrektor w dodatku zna dyr z tej drugiej firmy i
    zarekomendował mnie przy okazji jakiejs tam rozmowy o czym dowiedziąłem się
    póżniej i to nieoficjalnie, jako dobrego i
    rzetelnego pracownika i teraz pracuje na umowe o pracę bo przyjeli mnie po
    tych rozmowach, więc nie każdy staż to od razu porażka, jałmużna, wyzysk i
    strata czasu, z takim podejściem to naprawdę w obecnej sytuacji to nie
    zrobi się kariery

    Myślmy pozytywnie, nie każdemu oferuja od razu ciepłą posadkę i o pracę
    trzeba się wystarać, ciesze sie ze Ci się udało ale nie musisz od razu tak
    pisać jakby każdy staż to było oszustwo

    P.S. te moje dwie firmy to budzetówka, w dodatku mocno pokrewne i nie
    związane z informatyką, w końcu komputery to nie wszystko wokół czego się
    świat kręci

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-01 09:42:31
    Od: "Adrian Bednarek" <a...@p...fm>

    Użytkownik "breenwaver" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Myślmy pozytywnie, nie każdemu oferuja od razu ciepłą posadkę i o pracę
    > trzeba się wystarać, ciesze sie ze Ci się udało ale nie musisz od razu tak
    > pisać jakby każdy staż to było oszustwo

    Ja zaczynam od poniedzialku niby-staz (formalnie nie jestem jeszcze
    absolwentem), praktyke, prace za darmo.
    Niby nie ma sie czym chwalic, ale szukalem takiej mozliwosci dluuuugo! Firma
    znana, branza dokladnie taka, jaka chcialem, osoba, ktorej mam podlegac -
    bardzo mila i w porzadku.
    Zyczcie mi powodzenia :)
    Adrian.

  • 4. Data: 2003-08-03 18:06:22
    Od: "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Chodzi mi o to ze w tym kraju duzo sie na ten tema mówi ale jak przychodzi
    co do czego to nici.Ale tez szukałem i znalazłem powodzenia dla wszytkich na
    stazu