PracaGrupypl.praca.dyskusje › sezonowy listonosz

  • 1. Data: 2003-07-31 11:59:57
    Temat: sezonowy listonosz
    Od: "Krzysztof Marniok" <marniokUUSSUUŃŃTTOO@poczta.fm>

    Witam.

    Jestem studentem ostatniego roku (tzn. we wrzesniu się bronię).
    Zaoferowano mi pracę jako listonosz na sierpień. Pensja 4zł na godzinę. Jak
    myślicie czy warto się tego podejmować? Nie ukrywam że liczy się dla mnie
    każdy grosz

  • 2. Data: 2003-07-31 12:07:41
    Temat: Re: sezonowy listonosz
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Marniok <marniokUUSSUUŃŃTTOO@poczta.fm> napisał(a):

> [...]
    > myślicie czy warto się tego podejmować? Nie ukrywam że liczy się dla mnie

    No to nad czym sie zastanawiasz? Masz jakas alternatywe?

    KI

  • 3. Data: 2003-07-31 13:02:28
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >myślicie czy warto się tego podejmować? Nie ukrywam że liczy się dla mnie
    Jeśli nic się nie zmieniło, drugie tyle dostaniesz od ludzi

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 4. Data: 2003-07-31 13:04:52
    Od: "Krzysztof Marniok" <marniokUUSSUUŃŃTTOO@poczta.fm>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No to nad czym sie zastanawiasz? Masz jakas alternatywe?

    Zastanawiam się nad tym czy jest sens pracować przez 6 dni w tygodniu po 8
    godzin za 4 zł na godzinę (jeszcze odjąć od tego podatek). Po takim
    miesiącu zarobię ok. 550 zł do ręki.

  • 5. Data: 2003-07-31 13:08:41
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Zastanawiam się nad tym czy jest sens pracować przez 6 dni w tygodniu po 8
    > godzin za 4 zł na godzinę (jeszcze odjąć od tego podatek). Po takim
    > miesiącu zarobię ok. 550 zł do ręki.

    Nie ma sensu. Idz na bezrobocie i przestan marudzic.

    Aga

  • 6. Data: 2003-07-31 13:14:12
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Zastanawiam się nad tym czy jest sens pracować przez 6 dni w tygodniu po 8
    > godzin za 4 zł na godzinę (jeszcze odjąć od tego podatek). Po takim

    Skoro liczy sie dla Ciebie kazdy grosz a masz mozliwosc zarobienia tych
    groszy 55000... To przeciez tylko miesiac a co sie nachodzisz po firmach to
    Twoje. Przeciez mozesz przy okazji szukac czegos innego. A poza tym przy tej
    kwocie to sie nie lapiesz na najnizszy prog i mozesz te 4 zl traktowac jak
    netto.

    pzdr
    Konrad

  • 7. Data: 2003-07-31 16:05:11
    Od: "ZIL" <m...@s...eisp.pl>

> [...]
    Jak
    > myślicie czy warto się tego podejmować? Nie ukrywam że liczy się dla mnie

    Mimo wszystko polecam taka prace. Uwazasz, ze zarobisz tylko te 550zl? W
    rzeczywistosci dostaniesz drugie tyle(w zaleznosci od regionu Polski - tam
    gdzie wiecej emerytur/rent gorniczych tam wiecej dostaniesz) od ludzi, ale
    wez pod uwage ciezka prace. Jesli faktycznie nie masz nic do roboty to idz
    do pracy - warto.

  • 8. Data: 2003-07-31 16:23:32
    Od: "Krzysztof Marniok" <marniokUUSSUUŃŃTTOO@poczta.fm>

    Użytkownik "ZIL" <m...@s...eisp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wez pod uwage ciezka prace. Jesli faktycznie nie masz nic do roboty to idz

    Ciężko będzie pogodzić pracę listonosza z pisaniem pracy magisterskiej,
    ale postanowiłem spróbować. Po kilku dniach przepracowanych podzielę się
    swoimi doświadczeniami z grupą.
    --

    pozdrawiam:
    ________________________________

  • 9. Data: 2003-07-31 19:25:10
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Marniok <marniokUUSSUUŃŃTTOO@poczta.fm> napisał(a):

    dziwi mnie to ze pracujesz za stawke godzinowa, a nie np.800/mc, bo z tego
    co wiem to zawsze tak zatrudniano ludzi w PPUP Poczta Polska. Pochodze z
    rodziny pocztowej i mialem 2 czy 3 lata temu pracowac na umowe o prace przez
    prawie 3 miesiace ( latem ). Zaznaczam, ze prace mialem na warunkach takich
    jak wszyscy wtedy.
    Dostawałem najnizsza z pensji w firmie ( chyba wtedy jakies 700 na reke).
    Pracowalem od 7:30 do konca (czasem do 13:00, ale czasem do 18:00 - zaleznie
    od dnia). Mialem swietny rejon i miesiecznie, jako jeszcze niezaprzyjazniony
    z "portmonetkami" i "nowy" listonosz wyciagalem na lewo 1000zl. Doswiadczeni
    listonosze, ktorych ludzie lubia wyciagaja leciutko 2 razy wiecej.
    Pamietam co kiedys powiedzieli jak naczelniczka cos tam mowila, ze premie
    zabierze. " W d...e mamy ta premie, my na rejonie i tak zarobimy"

    Ale praca ciezka. Zapomnij o pisaniu magisterki. Ja wtedy jeszce studiowalem
    i przez ta zabawe w warunek sie wpakowalem.

  • 10. Data: 2003-07-31 20:22:09
    Od: "luk" <l...@p...onet.pl>

    Ja własnie od połowy czerwca pracuje jako listonosz na zastepstwo i
    powiem tyle ze pensja mnie praktycznie nie interesuje wyciagam dwie jak nie
    trzy takie na lewo i mówiac szczeze, ze jak by bylo jej 200 czy 300 to i tak
    bym pracowal. Jednym słowem nie zastanawiaj sie tylko pracuj (postaraj sie o
    nienajgorszy rejon)

    Pozdrawiam
    Łukasz