PracaGrupypl.praca.dyskusjejak "umilic" zycie bylemu "pracodawcy" › Re: jak "umilic" zycie bylemu "pracodawcy"
    From: "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak "umilic" zycie bylemu "pracodawcy"
    Date: Fri, 1 Aug 2003 10:55:23 +0200

    Jarosław Wiechecki napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Vario" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
    >[...]
    swego czasu zagral sobie bardzo brzytko byly pracodawca ze mna. Dostal w
    prencie Panstwowa Inspekcje Pracy, US, ZUS (wszystko to zwalilo mu sie
    jednego dnia ;-) potem jeszcze sad pracy, ale to jest kupa i kpina.
    Nadzorowi od legalnosci oprogramowania nie chcialo sie przyjechac (bylo to
    pare lat temu), a szkoda, bo bylo po co...
    Mnie to juz nie pomoglo (oprocz satysfakcji), ale kolegom ktorzy tam jeszcze
    pracowali tak. Smiali sie potem, abym cos jeszcze przyslal, to wreszcie moze
    wymieni rowalajace sie krzesla na nowe ;-)))

    Dobrze Ci poradzili abys odczekal, ja tego nie zrobilem i potem gnoj sie
    mscil. Do dzis sie na newsach podszywa pod moj stary nick i wypisuje
    glupoty. Ale tak to jest jak ktos na starosc pozostaje gowniarzem ;-))
    Pozdrawiam

    Toshi